Razvoj programske opreme je iz meseca v mesec večji izziv
Razvoj programske opreme nikdar ne zastane. Povzemamo raziskavo podjetja Coding Sans, ki je opravilo posnetek trenutnega stanja v tej industriji.
Razvoj programske opreme nikdar ne zastane. Povzemamo raziskavo podjetja Coding Sans, ki je opravilo posnetek trenutnega stanja v tej industriji.
Svet ne miruje. To še posebej velja za področja programske opreme in pod njo »ležeče« arhitekture in infrastrukture. Priča smo vedno bolj inovativnim programskim rešitvam, večina jih ima opraviti z vgradnjo umetne pameti, pri čemer se zanaša na le redkim jasne algoritme, ki lahko analizirajo kupe podatkov iz najrazličnejših virov. Tisti najboljši to počno celo v realnem času. Podatkovni znanstveniki in specialisti za podatke so danes med najredkejšimi in obenem najbolj iskanimi poklici.
Umetna inteligenca prinaša povsem novo uporabniško izkušnjo pri delu s pisarniškimi aplikacijami. Tudi dokumentni sistemi pri tem niso izjema.
Po skoraj dveh desetletjih bo slovenska javna uprava dobila nov dokumentni sistem. Projekt z odmevnim imenom Krpan je težak 3,4 milijona evrov.
Vem, mesec dni je tega, kar ste si grizli nohte ob omembi uredbe GDPR. Identificirali ste vsak drobec osebnih podatkov v svojih sistemih in datotekah ter analizirali z njim povezano tveganje. Morebiti ste omenjeno uredbo izkoristili še za ureditev drugih vidikov poslovanja, npr. uvedbo identifikacijskih kartic ter nadzora dostopa ali pa celo prenovo procesov in pod drobnogled vzeli vsako z dokumenti povezano aktivnost ter poskrbeli za njeno skladnost z novo evropsko zakonodajo. Marsikatero podjetje je v svoje digitalno drobovje spustilo tudi pravnike in za nagrado poleg potrditve o digitalni dokumentni higieni prejelo še precej masten račun.
Področje sistemov za upravljanje odnosov s strankami (CRM) se morebiti zdi nadvse zrel trg, a je vsako leto deležno veliko sprememb in inovacij. Za stalnost evolucije rešitev CRM so zaslužni predvsem računalništvo v oblaku in mobilne tehnologije.
V tehnološko obarvanih medijih pogosto zasledimo frazo, da bo v naslednjih letih praktično vsako podjetje postalo programsko gnano podjetje. Njegovo gorivo pa bodo podatki. Dobrodošli v dobi e-poslovanja.
Nobenega dvoma ni, da postajajo sistemi za upravljanje odnosov strankami (CRM) iz leta v leto oziroma iz različice v različico bolj zmogljivi. Kdor tega področja ne spremlja prav podrobno, utegne biti presenečen, začuden, celo zaprepaden nad napredkom te programske opreme. Rešitve CRM že dolgo niso le napredni imeniki, urniki in beležke, postajajo nekakšni vsevedi poslovnih okolij – seveda če so ustrezno povezani z vsemi drugimi aplikacijami in viri podatkov, ki jih premore podjetje. Kaj vse bodo na področje rešitev CRM prinesle tehnologije umetne inteligence, strojnega učenja, prepoznavanja govora in druge, bomo šele videli, a potencial je velikanski in sega, ja, malone do (obljubljenega) dejanskega branja misli potrošnika.
Poslovna analitika in poslovno obveščanje pa tudi vse več drugih poslovnih aplikacij se zadnje čase opira na tehnologijo strojnega učenja. Razkrivamo, kaj strojno učenje dejansko zmore in česa ne.
Poslovno obveščanje (BI) potrebuje bistveno več kot le zmogljivo tehnološko platformo. Tudi količina podatkov ni ključnega pomena, saj je pomembneje, da podjetje obdelanim podatkom lahko zaupa. Učinkovito poslovno obveščanje pa se še bolj kot s podatki ukvarja s poslovnimi osnovami – osredotoča se na procese in delo zaposlenih.
Arhiv
Po kategorijah
Po avtorjih