Objavljeno: 12.6.2024 07:00 | Teme: microsoft, podpora, umetna inteligenca

Microsoft Dynamics 365 Contact Center bo uporabljal umetno inteligenco

Microsoft je napovedal, da bo njihova nova rešitev Microsoft Dynamics 365 Contact Center kmalu uprabljala številne inovativne funkcionalnosti, ki temeljijo na tehnologiji Copilot. Novost ponuja napredne funkcionalnosti za upravljanje klicnih centrov, vključno z integracijo generativne umetne inteligence, ki bo modernizirala in poenostavila izkušnje uporabnikov.

Novi Microsoft Dynamics 365 Contact Center obljublja revolucionarne spremembe v delovanju klicnih centrov in dvigovanje standardov pri storitvah za stranke. S to rešitvijo Microsoft cilja na izboljšanje zadovoljstva strank ter optimizacijo operativnih procesov z uporabo napredne tehnologije in umetne inteligence.

Ena izmed ključnih lastnosti je možnost personaliziranih pogovorov s strankami preko digitalnih in glasovnih kanalov. Microsoft Dynamics 365 Contact Center bo uporabljal interaktivno glasovno odzivno tehnologijo (IVR) podjetja Nuance in Microsoft Copilot Studio, kar omogoča oblikovanje delovnih tokov brez programiranja. Med pomembne funkcije spada tudi inteligentno usmerjanje klicev, ki zagotavlja, da so stranke vedno povezane z najbolj ustreznim agentom.

Agentom bo omogočen celovit pregled nad stranko s pomočjo orodij za analizo razpoloženja, Copilot pa bo nudil prevajanje, povzetke pogovorov in transkripcijo. Poleg tega bo Copilot avtomatiziral rutinska opravila, kot so priprava povzetkov primerov, sestavljanje elektronskih sporočil in predlaganje odgovorov.

Microsoft poudarja, da bo nova rešitev povečala operativno učinkovitost z generiranjem poročil v realnem času, kar bo pripomoglo k izboljšanju ključnih kazalnikov uspešnosti. Podjetje je razvilo to rešitev na podlagi lastnih izkušenj, kjer so z uporabo Copilota dosegli 12-odstotno izboljšanje časa obravnave klicev in 31-odstotno povečanje stopnje reševanja klicev.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Podjetja nočejo Copilota, ker zaposleni raje uporabljajo ChatGPT

    Microsoft kljub velikim naporom (beri: finančnemu vložku) podjetjem težko proda storitve umetne inteligence Copilot.

    Objavljeno: 27.6.2025 09:00
  • Android vam bo povedal, ali vam policija prisluškuje

    Čedalje popularnejši način prisluškovanja in prestrezanja podatkov z mobilnih telefonov je uporaba lažnih baznih postaj (IMSI catcher), ki jih imajo organi pregona v nekaterih državah, lahko pa tudi drugi akterji. Na takšno napravo se povežejo vsi telefoni v okolici, saj njen signal preglasi legitimne bazne postaje, upravljavec pa potem zlahka prestreza komunikacijo. Uporabnik tega početja praktično ne more zaznati.

    Objavljeno: 1.7.2025 07:00
  • Kitajski prenosniki so dve leti za zahodnimi

    Čeprav se Kitajci močno trudijo in izdatno investirajo v domači razvoj in proizvodnjo čipov, so še vedno vsaj dve generaciji za zahodnimi izdelki. To izkazuje tudi najnovejši Huaweijev prenosnik MateBook Fold Ultimate, ki poganja lastni HarmonyOS in ima same kitajske komponente. A te v primerjavi z zahodnimi zaostajajo.

    Objavljeno: 25.6.2025 07:00
  • Pametna očala s samodejnim ostrenjem bi lahko nadomestila bifokalna stekla

    Finsko podjetje IXI razvija inovativna očala z lečami, ki se samodejno ostrijo glede na pogled uporabnika. 

    Objavljeno: 23.6.2025 10:00 | Teme: pametna očala
  • Teslini samovozeči taksiji ne znajo voziti

    Prvi dnevi Teslinih robotskih taksijev so polni napak, vožnje po napačni strani ceste, nenadnih zaviranj in nevarnih ustavljanj za odlaganje potnikov.

    Objavljeno: 26.6.2025 09:00
  • HDMI 2.2 je tu!

    Sicer na papirju, a vendarle. HDMI Forum je izdal končne specifikacije standarda HDMI 2.2, ki so ga izdatno opisovali in predstavljali že na januarskem sejmu CES. HDMI 2.2 ima že večjo prepustnost kot DisplayPort, a bo zanjo zahteval nove kable Ultra96.

    Objavljeno: 27.6.2025 05:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji