Oglasno sporočilo
Objavljeno: 6.8.2021 09:50

Koliko stane SEO optimizacija spletnih strani za Google iskalnik in komu zaupati SEO?

Gotovo ste že slišali za SEO optimizacijo spletne strani. Morda vas okoli SEO tehnik zainma več? Vsekakor ste na pravem mestu. Tisti, ki ste SEO optimizacije bolj vešči pa imejte v mislih, da se je v svetu optimizacije za spletne iskalnike v zadnjih par let ogromno spremenilo. Celo v zadnjih mesecih. Nekatera temeljna načela SEO-ta pa ostajajo nespremenjena. Veste, katera?

Če podamo samo en primer. Ciljanje na ključne besede z edinim namenom izboljšanja organskih uvrstitev ne deluje več z iskalniki. Sedaj je ključna izbira pravih ključnih besed. Veste, da je pomembno, koliko časa uporabnik preživi na strani po tem, ko klikne na organski zadetek?

Preverite ključne nasvete za SEO in kaj lahko na spletni sami storite sami. In tudi, kakšna je razlika med ON-SITE in OFF-SITE SEO optimizacijo ter kdaj se obrniti na SEO strokovnjaka ter kam?

KAKŠNA JE RAZLIKA MED ON-SITE IN OFF-SITE OPTIMIZACIJO?

Ne rečejo zaman, da imajo najpogostejše in najhujše bolezni tudi najboljši SEO. Verjetno se vam je že zgodilo, da ste ob brskanju in vpisu svojih simptomov v Google ugotovili, da ste močno bolni?

Vse to je moč kombinacije on-site in off-site optimizacije spletne strani, ki gresta z roko v roki in skrbita za dvig vaše spletne strani na organski način. Brez oglaševanja, torej.

> Preverite tudi: KAKŠNE SO CENE ZA GRAFIČNO OBLIKOVANJE V SLOVENIJI IN KJE NAJTI DOBREGA GRAFIČNEGA OBLIKOVALCA?

SEO na spletni strani (on-site SEO optimizacija) zagotavlja, da so vaše strani, naslovi, oznake, vsebina in celotna struktura optimizirani za vaše ciljane ključne besede.

Poskrbeti morate tudi, da imate relevantne povezave iz zunanjih spletnih mest. Temu rečemo off-site SEO optimizacija.

Kaj je SEO? SEO kratica predstavlja po angleško Search Engine Optimization, ki se osredotoča na to, da spletno stran optimiziramo glede na iskanja po iskalniku Google. Kakšna pa je razlika med on-site in off-site optimizacijo pa preverite v članku.

Kaj je glavna razlika med on-site in off-site optimizacijo?

Ta, da se on-site optimizacija dela izključno na spletni strani, katero želimo dvigniti po Googlovi hierarhiji zadetkov. To vključuje preimenovanje fotografij, zmanjšanje fotografij, preimenovanje naslovov, določanje strukture, optimizacija besedila na posameznih podstraneh na določene ključne besede. In še bi lahko naštevali.

Po drugi strani pa je off-site optimizacija relevantna povezava, ki je že utemeljena. Slednja ima tudi že in verodostojno težo z vidika iskalnika Google. Slednja veže na vašo spletno stran in ji daje kredibilnost. Tem povezavam se v žargonu znotraj SEO optimizacije reče backlinki.

A pazite, da se ne lotite na napačen način, kot so delali v preteklosti. Ti so kupovali t.i. backlinke iz ogromno različnih spletnih mest, da so jih imeli čim več, kar je pomenilo, da niso bile povezane iz vsebinsko relevantnih strani.

Ker je Google iskalnik z dneva v dan bolj pameten, zna razbrati tudi to. Od kod, kako hitro, itd...

Posledično je tem black-hat SEO stranem kredibilnost z vidika Googla močno padla in jih nismo več videli na prvih straneh organskih zadetkov.

KAJ LAHKO PRI SEO OPTIMIZACIJI STORITE SAMI?

Mislim, da se ne motim, če rečem, da je želja vsakega lastnika podjetja na spletu, da bi bili vidni na prvi strani med zadetki. Saj veste, pravijo, da lahko na drugi strani Googla skrijemo tudi truplo. Verjetno opazite tudi pri sebi, da redkokdaj kliknete na drugo, tretjo, kaj šele četrto ali peto stran na Googlu. Največkrat le takrat, ko na prvi strani ne najdete tistega, kar bi želeli.

Preverite tudi: KOLIKO STANE IZDELAVA SPLETNIH STRANI (CENA) IN KJE NAJTI DOBREGA PROGRAMERJA / RAZVIJALCA?

Seveda so izjema vešči poznavalci SEO optimizaciji. Le v teh se nemalokrat prebudi njihova uporniška plat in rezultate iščejo tudi na tistih straneh. Kako pa lahko vašemu spletnemu mestu na 3 načine pomagate sami?

#0 SEO nasvet

Najprej in najbolj pomembno. Pišite veliko vsebine. Pri sebi, na drugih blogih, ki linkajo na. vašega, kupujte plačane objave, povzročajte organske deljenje vaših vsebin kjerkoli, itd. In da, za to boste morali imeti DOBRO vsebino. Takšno, ki bi jo tudi vi z veseljem prebrali.

Če niste vešči pisanja, najemite SEO copywriterja.

#1 SEO NASVET - DODAJTE NASLOVE IN UPOŠTEVAJTE STRUKTURO SPLETNE STRANI

Za SEO je pomembno, da ima vsaka stran le en glavni naslov (Heading 1).  Po tem Google iskalnik prebere vaše spletno stran in ugotovi, katera je ključna tema podstrani. V tem naslovu je pomembno, da izpostavite tudi ključno besedo in jo umestite smiselno v naslov. Pomembno je, da je H1 le en na strani, ostalo strukturo gradite naprej po številu naslovov. Torej nato sledi H2 in H3, vsekakor pa stran ne sme vsebovati npr. le Naslov 1 in Naslov 3, Naslova 2 med njima pa ni.

Mimogrede, seznam preverjenih SEO strokovnjakov najdete na Omisli.si.

#2 SEO NASVET - DOLOČITE META PODATKE

Ne samo na strani, za Google iskalnike je pomemben tudi t.i. back-end strani oziroma podatki, ki jih Google prebere v ozadju in so zanj najbolj pomembni. Definirati moramo t.i. meta podatke, ki so zgrajeni iz meta naslova, meta opisa in meta ključnih besed za posamezno podstran. Tako naslov kot tudi opis imata omejeno število znakov s presledki, zato morate upoštevati tudi to. Pri tem vam npr. lahko pomagajo tudi različni vtičniki ali razširitve spletnega mesta, kot je npr. SEO META, 1 CLICK, Yoast SEO in podobni.

 Pri optimizaciji spletnih strani je pomembno, da to delo povezujemo z glavnimi ključnimi besedami, ki jih potencialne stranke iščejo po Googlu ter z analitiko na strani. Torej, če so te stranke, ki so na naši spletni strani tudi relevantne za nas - spremljati je potrebno t.i. metriko bounce rate, ki nam pove, koliko uporabnikov takoj zapusti našo stran.

#3 SEO NASVET -  PREIMENOVANJE IN VELIKOST FOTOGRAFIJ

Ena glavnih napak, ki jih opažamo pri spletnih straneh je velikost fotografij na spletnem mestu. Velikokrat se zgodi, da imajo lastniki lepe, fantastične fotografije, ki jih je zajel in uredil fotograf ter le-te umestijo na spletno stran.

Ne razumite me narobe, vsekakor umestite te fotografije na spletno stran, vendar kaj je največja napaka z vidika SEO optimizacije?

Počasno nalaganje strani.

Oziroma v tem primeru, da prej slikovnega gradfiva ne zmanjšate in kompresirate - to je izraz, ki pomeni, da zmanjšate fotografijo, a hkrati ohranite kakovost fotografije, kot je to denimo delal .jpeg format napram .bmp formatu.

Ta del je ključen pri nalaganju fotografij na spletno stran, saj poskrbi, da se vaša spletna stran nalaga hitro in je učinkovita. Google veliko stavi na hitrost.

Nismo več v tistih časih, ko smo potrpežljivo čakali, da se je stran naložila, kajne? Če se spletna stran ne naloži v parih sekundah, ste morda pravkar izgubili potencialno stranko. In tudi statistike pritrjujejo temu, saj je vsaka sekunda kriva za ogromen upad % konverzij žečlenih akcij uporabnikov na strani.

Hkrati pa vam ob nalaganju fotografij svetujemo tudi da jih pravilno poimenujete. Torej, da poskrbite, da so optimizirane na ključne besede, a hkrati pazite, da odražajo res tisto, kar je na posamezni fotografiji. In da pazite, da niso fotografije enako poimenovane na posamezni strani.

Vem, da se zgoraj marsikatera izmed postavk sliši zahtevna, a večja težava je v tem, da so to le tri izmed mnogih postavk, ki jih lahko naredite v sklopu on-site optimizacije.

Kaj pa off-site optimizacija? Na vrsto mora priti tudi ta in to bo od vas zahtevalo precejšnji časovni vložek.

Če želite uspeti, morate imeti oboje. Iskanje prave mešanice je povezano z analitiko in sledenjem.

Upoštevajte, da morate uporabljati prave ključne besede in spremljati, katere imajo iskanja na Google iskalniku ali tvegati, da boste porabili čas in denar, da na spletno mesto pripeljete napačne ljudi.

To je velika napaka, ki jo veliko strank naredi, preden začnemo z njimi sodelovati. Svoja spletna mesta optimizirajo na podlagi ključnih besed, za katere menijo, da jih ljudje uporabljajo. A ob tem pa ne ključnih besed, ki jih ljudje dejansko iščejo. To je velika napaka.

Potrebujete SEO pomoč?

Če vas zanima, koliko okvirno stane, da nekoga najamete za SEO optimizacijo, preverite tukaj. Če pa bi radi pridobili konkretne ponudbe preverjenih SEO strokovnjakov, pa preverite Omisli.si.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji