Napredne(jše) tehnologije na vsakem koraku

Objavljeno: 29.1.2019 | Avtor: Miran Varga | Kategorija: Monitor Pro | Revija: Februar 2019

Industrija 4.0 ali četrta industrijska revolucija, kot jo nekateri imenujejo, proizvajalce opremlja z napredno avtomatizacijo ter informacijskimi rešitvami za podporo celotnega življenjskega cikla izdelkov. Nova era prinaša vrsto sprememb in izzivov v svet proizvodnje.

A prva in za marsikatero proizvodno podjetje težje osvojljiva sprememba zahteva spremembo miselnosti in pristopa. Pa tudi poslovnega modela. Večina proizvodnih podjetij namreč deluje na trgu B2B, kjer svoje izdelke prodajajo drugim podjetjem (beri: trgovcem), ta pa nato iščejo kupce zanje. Toda danes je še toliko bolj pomembno, da izdelek ali storitev kar se da ustreza kupcu, to pa pomeni, da morajo podjetja začeti razmišljati tako kot končni uporabniki. Poslovni model pa se iz B2B spremeni v B2B2C. Najboljši vzpostavijo tudi povratno zanko – prisluhnejo željam in pripombam strank, zato je vsak naslednji izdelek boljši in razvoj gre v pravo smer. Tudi narejen je pogosto hitreje. Podjetja, ki so že uvedla poslovni model B2B2C, poročajo o večjih prihodkih, večjem ugledu blagovne znamke, skrajšanih časih priprave novih izdelkov, krajših prodajnih ciklih, in kar se zdi v sodobnem svetu najpomembneje, ogromno podatkih o strankah, njihovih uporabniških navadah ter izkušnjah.

Zakup člankov

Ta članek stane le 1 evro!
Nakup je preprost: POŠLJITE SMS z vsebino
MONITOR1 na številko 7890. KODO, prejeto na telefon, prepišite v spodnje okence in takoj boste lahko prebrali članek.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1

Za plačilo lahko uporabite tudi plačilno kartico ali PayPal:

Zakup

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki