Objavljeno: 22.3.2019 13:00

YouTube predstavlja že 40% mobilnega podatkovnega prometa

Sodeč po novi raziskavi analitskega podjetja Nielsen še naprej občutno narašča čas, ki ga preživimo na pametnih telefonih, najbolj na račun televizije. Pri tem ima največj delež YouTube, vsaj pri količini prenešenih podatkov, predstavlja že 37% mobilnega prometa. Sledi Facebook z 8,4%, blizu sta še Snapchat (8,3%) in Instagram (5,7%), klasično brskanje po spletu pa predstavlja le 4,6%. Tržnici z aplikacijami Google Play in Apple AppStore predstavljata vsaka okoli dva odstotka prometa.

V pogledu vsega spletnega prometa sicer prednjači Netflix, ta na mobilnih naprava predstavlja le dobra dva odsotka, primerljiv delež ima tudi Facebook Video. Čas, ki ga vse bolj priživljamo v teh spletiščih, pa se pozna kot padec na drugih koncih. Kot rečeno je največji upad pri televizijskih vsebinah, počasi pa pada tudi čas, ki ga preživimo na spletu z osebnimi računalniki.

Delež prenešenih podatkov na mobilnih napravah.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji