Objavljeno: 16.9.2007

Yahoo Mash

Družba Yahoo se pripravlja na objavo novega družabnega (socialnega) omrežnega servisa, s katerim naj bi tekmovali s storitvami, kot so Facebook in MySpace. Novi servis z imenom Yahoo Mash je obenem drugi poskus podjetja, ki s prvim omrežjem imenovanim Yahoo 360 ni pritegnil pozornosti javnosti. V drugem poizkusu ima Mash številne lastnosti tekmecev, kot tudi nekatere nove pristope, ki omogočajo še bolj zanimivo druženje s prijatelji in naključnimi obiskovalci.

Mash si sposoja številne zamisli in spletnih servisov Facebook, MySpace, lastnem sistemi My Yahoo in celo načinu delovanja spletne enciklopedije Wikipedia. Uporabnik lahko zelo hitro ustvari svoj profil, svojo spletno stran pa obogati z moduli, kot so bralnik novic RSS, skupni prijatelji, blog, knjiga obiskovalcev, spletne igre in drugi. Podobno kot MySpace omogoča zamenjavo ozadja in obveščanje o novicah pri prijateljih ter strukturo podobno kot Facebook. Podobno kot Wikipeida omogoča, da lahko prijatelji vredni zaupanja spreminjajo vsebino spletne strani. Yahoo Mash je trenutno še v zaprti fazi testiranja, za dostop pa je potrebno povabilo.

http://www.yahoo.com

http://blog.mash.yahoo.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji