Objavljeno: 7.12.2011

Tržnica Windows

Microsoft je v San Franciscu predstavil temelje tržnice Windows Store. Kot pri konkurenci bodo na njej prodajali aplikacije in različne digitalne vsebine. Otvoritev trgovine v beta fazi je predvidena za mesec februar, leta 2012. Glavne njene prednosti bodo lažje iskanje, preizkusne različice programske opreme, podpora tako arhitekturi ARM kot x86 in prilagodljiv poslovni model, katerega bodo razvijalci znali ceniti. Prav slednje velikan iz Redmonda nagovarja s prodajnimi številkami njihovega zadnjega operacijskega sistema Windows 7. Resnici na ljubo je treba priznati, da tako številčnega trga nima nobeno konkurenčno podjetje, saj je na Zemlji 1,25 milijarde PCjev in vsi bodo potencialni kupci posamezne aplikacije na Windows Store.

Razvijalce skušajo privabiti z jasnim načinom sprejemanja aplikacij ter z manjšo provizijo ob prodaji priljubljenih programov. Na začetku prodaje bo kos pogače enak Applovemu, torej trideset odstotkov, nakar se bo ob 25.000 prodanih izvodih zmanjšal na dvajset. Poleg tega bo letna pristojbina za objavljanje izdelkov na tržnici manjša in bo znašala slabih petdeset dolarjev na leto. Geografskih omejitev konkurenčnih spletnih prodajaln Windows Store, ob zagonu ne bo poznal. Takoj bo na voljo povsod po svetu, kjer je moč kupiti tudi Okna. Ker bo kljub preglednosti postopka objava izdelkov bolj nadzorovana, bo varnost uporabnikov večja, saj škodljivi izdelki ne bodo mogli skozi sito. Obetamo si torej neko vmesno tržnico med zaprtostjo Appla ter ohlapnostjo Googla, kjer bo Microsoft pri obeh pobral le dobre stvari.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji