Roomba lahko izdela stopnje za Doom

Objavljeno: 24.1.2019 11:00 | Teme: pametna stanovanja, igre, programiranje

Razvijalec računalniških iger Rich Whitehouse je pred kratkim naredil skripto, ki omogoča, da podatke o sobi oziroma stanovanju, pridobljene iz sesalca Roomba, spremenimo v stopnjo za legendarno igro Doom iz leta 1993.

Skripta, imenovana Doomba, deluje v njegovem orodju Noesis, namenjenemu konverziji različnih slikovnih, animacijskih in 3D formatov. Napisana je v Pythonu, tako kot omenjeno orodje Noesis je dosegljiva na njegovi spletni strani, oboje je brezplačno, avtor pa zbira prostovoljne prispevke. Skripta omogoča tudi izdelavo stopenj na podlagi navadnih slikovnih datotek.  

Sami smo v preteklosti že preizkusili različne pametne sesalce, tudi Roombo, smo pa mnenja, da bi moral proizvajalec opisano funkcionalnost vgraditi v vse svoje sesalce. Nujno!

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki