Objavljeno: 19.10.2015 01:00

Računalniška industrija promovira PC-je

Prodaja osebnih računalnikov PC še naprej vpada, zato so se računalniški velikani združili in skupaj pripravili promocijsko kampanjo, s katero želijo kupce prepričati, da zamenjajo svoje stare računalnike z novimi.

Kampanjo z imenom »PC dela kaj?!« (PC does What?!) so spravili skupaj taki rivali, kot so Dell, HP, Lenovo, Intel in Microsoft. S kampanjo želijo prikazati, da računalniki PC delajo vse, kar znajo tudi Maci in še več. Denimo podpora za zaslone na dotik in trajanje akumulatorjev prenosnikov tja do 18 ur.

S serijo oglasov, ki jih bodo vrteli na vseh večjih ameriških televizijskih postajah, sledila pa bo tudi kampanja v drugih medijih, želijo povečati interes za najnovejšo generacijo izdelkov z okoljem Windows 10. Začeli so dovolj zgodaj, da bi učinke lahko merili že v letošnji prednovoletni nakupovalni sezoni.

iSjRluOmCD8

c_P4kISd3CM

oRk7SlwKQUw

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji