Objavljeno: 24.2.2011

Odštevanje za Apple iPad 2

Ugibanj je (menda) konec. Apple je razposlal vabila na poseben dogodek, ki se bo odvijal 2. marca in na katerem naj bi uradno predstavili drugo generacijo priljubljenih tabličnih računalnikov iPad. Čeprav v vabilu ni dvojka posebej omejena, je slika na vabilu dovolj pomenljiva, sovpada pa tudi z bolj ali manj zanesljivimi navedbami virov, da je prišel čas za naslednika.

V zadnjih dneh se je število najrazličnejših novic povezanih z domnevnim iPadom 2 drastično povečalo, med drugim tudi informacije o temu, da je pri proizvodnji novinca, ki se je menda že začela, prišlo do resnih težav, kar bo vplivali na začetek prodaje in produkcijski količino. Apple je tovrstne govorice zavrnil, tako kot komentarje v zvezi z izdelki, ki še niso najavljeni.

Povsem v stilu velikih najav družbe Apple se nadaljuje tudi ugibanje o tehničnih lastnostih novinca. Bo imel vgrajeno eno ali dve kameri? Hitrejši procesor? Več delovnega pomnilnika in prostora za podatke? Zaslon Retina z bistveno višjo ločljivostjo kot danes? USB vmesnik in režo za pomnilniške kartice? Skrivnostni nov tip vmesnika, ki mu pravijo Thunderbolt in pod katerim se menda nahaja inačica Intelove tehnologije Light Peak? Vse to bo znano čez manj kot teden dni.

Verjetno pa bo tudi po predstavitvi ostalo še nekaj neodgovorjeni vprašanj, na primer ugibanje, ali bomo jeseni morda doživeli tudi predstavitev še ene različice iPada. Med tem se nadaljujejo tudi napovedovanja glede količine tablic, ki jih bo Apple prodal v letošnjem letu. Ugledan investicijska banka RBC Capital Markets denimo napoveduje prodajo okoli 30 milijonov primerkov v letu dni po začetku prodaje iPada 2. To je nekoliko manj od povprečja dosedanjih ugibanj tudi zaradi tega, ker se je začela konkurenca z letošnjim letom resneje odzivati na Applovo inovacijo.

http://www.apple.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji