Objavljeno: 12.1.2004

Norton Antivirus ne deluje zaradi certifikata VeriSigna

Številni uporabniki protivirusnega programa Norton Antivirus so v začetku januarja doživeli obvestilo o napaki v certifikatu, po tem pa so se računalniki močno upočasnili in povzročali druge težave. Ponekod je bila težava tako velika, da so bili računalniki povsem neuporabni in niso hoteli zagnati niti programov, kot sta Word in Excel. Raziskava težav, ki jo je nemudoma opravil Symantec, je pokazala, da težava ni v samem programu, temveč certifikatih, ki jih podeljuje družba Verisign.

Kot kaže se je zgodilo to, da so med 7. in 8. januarjem strežniki za podeljevanje certifikatov družbe Verisign doživeli nenavadno velik obseg zahtev po prekinitvi veljavnosti certifikatov, kar je povzročalo občasno nedelovanje in druge motnje. Kdor je naletel na težavo strežnikov je doživel upočasnitev računalnikov in druge težave. Zanimivo je, da se je ta težava v preteklosti že pojavila, Verisign pa je od leta 2001 uporabnike redno obveščal, kako pravilno obnoviti certifikate ali pridobiti nove začasne. Tokrat je moral v sistem potrjevanja certifikatov poseči sam Symantec, ki je ponudil orodje, s katerim se izključi preverjanje veljavnosti certifikatov v brskalniku Internet Explorer, ki je tudi vpleten v zaplet. Kljub temu so nekateri uporabniki bili tako ogorčeni, da so protivirusni program zamenjali za konkurenčne izdelke.

http://www.symantec.com

http://www.verisign.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji