Objavljeno: 21.8.2019 07:00

Kako milenijci komunicirajo v podjetjih

Generacija Y, torej milenijci predstavljajo danes že okoli 35% delovne sile in podjetja se bodo morala začeti prilagajati načinom komunikacije, ki je značilna zanje. Nobena novost ni, da milenijci najraje pošiljajo trenutna sporočila in sovražijo telefonske pogovore. Raziskave kažejo, da so pri pri milenijcih telefonske aplikacije šele na petem mestu po priljubljenosti, za igrami, glasbo, družabnimi omrežji in brskanjem po internetu. V poslovnem mestu uporabljajo trenutno sporočanje tako za komunikacijo s sodelavci, kot tudi strankami. Trenutno sporočanje pred ostalimi oblikami komunikacij ima najraje kar 68% pripadnikov generacije Y.

Sodeč po poročilu Pew Research Center podjetja, ki se ne prilagajajo novi starostni strukturi zaposlenih zamujajo priložnosti za bolj učinkovito komuniciranje in angažirano delo zaposlenih. Raziskava je pokazala, da milenijci veliko koristnih informacij izmenjujejo s trenutnim sporočanjem, če to ni na voljo, te informacije pogosto ne delijo. Zmotno je tudi mnenje, da trenutno sporočanje pomeni manjšo emotivno vključenost in manj kvalitetne pogovore. Zaradi načina komuniciranja ta skupina zaposlenih bolj razbira informacije »med vrsticami« in s tem kompenzira domnevne prednosti pogovorov v živo.

Raziskava je pokazala, da trenutno sporočanje milenijcem daje tudi veliko prednost pred tistimi, ki tega ne uporabljajo. Prek trenutnih sporočil zelo pogosto komunicirajo v skupinah in s tem hitreje izmenjajo informacije, kot bi to naredili s telefonskimi pogovori in bolj učinkovito, kot če bi to delali v sestankih v živo. Poslovna kultura v podjetjih ta vidik pogosto zanemarja in ga celo zatira, s tem pa duši priučene navade nove generacije zaposlenih.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji