Objavljeno: 17.2.2011

Google tudi z naročninami

Le dan za tem, ko je Apple oznanil svojo ponudbo za naročnine na revije, časopise, video posnetke in glasbo v okviru trgovine Apple AppStore, je svojo ponudbo za založnike razkril tudi Google. Nova storitev, ki se imenuje Google OnePass cilja na iste ciljne skupine, vendar se v primerjavi z ponudbo družbo Apple razlikuje v dveh pomembnih točkah. Google založnikom obljublja, da bodo zadržali kar 90% vseh prihodkov iz novih naročnin (Apple nudi le 70%), poleg tega naj bi založniki neposredno upravljali s podatki o naročnikih. Apple se je odločil, da ima sam prednostno pravico pri upravljanju s podatki.

Ta korak pomeni, da sta se Apple in Google spustila v neposredno vojno za naklonjenost založnikov in ponudnikov vsebin, kar je po mnenju večine analitikov glavni dejavnik za uspeh platforme kot celote. Govorice o storitvi OnePass so krožile po spletu že dalj časa, vendar je Google očitno čakal na trenutek, ko bo svojo potezo naredil Apple. Storitev OnePass bos prva na voljo v ZDA, Veliki Britaniji, Kanadi, Franciji, Italiji, Nemčiji in Španiji, kasneje pa jo nameravajo ponuditi tudi drugod.

http://www.google.com/onepass/

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji