Objavljeno: 26.4.2018 10:00

Facebookove »težave« niso vplivale na finance. Nasprotno.

Podjetje Facebook je prvo letošnje finančno četrtletje zaključilo s 50% višjimi prihodki kot prej. Ustvarili so za kar 11,9 milijard dolarjev, od tega je 11,7 milijard prišlo iz oglaševalskega dela podjetja. Zrasel je tudi četrtletni dobiček – iz 3 milijard na 4,9 milijarde dolarjev.

Število uporabnikov je zraslo za 13% - takih, ki se na Facebook prijavijo vsaj enkrat v mesecu, je že 2,2 milijarde, takih, ki so na Facebooku vsak dan, pa 1,45 milijarde. Hkrati pri Facebooku menijo, da bi nova evropska o varstvu osebnih podatkov GDPR, ki stopi v veljavo 25. maja, utegnila ustaviti rast uporabnikov, oz. jo celo preusmeriti v padec.

 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji