Objavljeno: 12.10.2016 01:00

Facebook Workplace – za poslovno rabo

Facebook se je uradno podal tudi v svet poslovne informatike. Po razmeroma dolgem zaprtem testiranju (na povabilo) so uradno predstavili Facebook Workplace, družabno omrežje namenjeno poslovni rabi v podjetjih.

Ogrodje novega servisa, ki so ga doslej imenovali Facebook at Work, je popolnoma enako kot vsem dobro znani Facebook za zasebno rabo, le da je vse prirejeno za rabo znotraj podjetja. Poslovni uporabniki lahko še vedno računajo na celoten spekter orodij, funkcionalnosti in dodatkov za Facebook, le da so povezave omejene na sodelavce znotraj podjetja, ekipe, na zahtevo pa lahko vključimo tudi zunanje sodelavce in partnerje. Podjetja lahko v celoti upravljajo uporabniške dostope, pravice in konfiguracijo storitev. Možna je tudi povezava posameznih projektnih skupin med različnimi podjetji.

Za poslovno uporabo niso priredili zgolj osnovnega omrežja, temveč tudi sestrske storitve, kot sta storitev trenutnega sporočanja Work Chat ter storitev pretočnega predvajanje video posnetkov v živo na temelju Facebook Livestream. Profili uporabnikov so ločeni od njihovih javnih profilov in so prirejeni za lažje lociranje kompetenc znotraj podjetja. Facebook Workplace cilja tudi na to, da bodo podjetja s storitvijo morda zamenjala interno pošiljanje elektronske pošte, ki mnoge zelo moti, saj ta generira ogromno pogovorov in sporočil brez konca, s tem pa obremenjuje tudi tiste, ki niso neposredno povezani z zadevo.

Facebook Workplace bo neposredni konkurent nekaterim že uveljavljenim storitvam na področju skupinskega sodelovanja, kot sta Microsoft Yammer in Slack. Predvidevamo lahko tudi, da bodo storitev dopolnjevali različni dodatki in povezave na druge informacijske vire ter storitve, po vzoru javnega Facebooka, kar utegne biti pomembna dolgoročna prednost.

Workplace je plačljiva storitev, cene pa so razmeroma razumne. Za podjetja s tja do 1.000 aktivnimi uporabniki na mesec bo storitev stala 3 dolarje na mesec na uporabnika. Cena pade na 2 dolarja v srednjih podjetjih (1K do 10 K uporabnikov) oziroma na 1 dolar nad to mejo sodelujočih. Facebook nudi brezplačni preizkus storitve za obdobje treh mesecev. Uporaba za izobraževalne ustanove je brezplačna.

Za ceno storitve Facebook nudi neomejen prostor za hrambo datotek, fotografij in video posnetkov, neomejeno število skupin in projektnih ekip, podporo za pretočno predvajanje in videokonference v živo, orodja za nadzor in upravljanje, podporo za IT upravitelje podjetja, povezavo na poslovne imeniške storitve (single sign on), med drugim na Microsoft Azure AD ter integracijo z nekaterimi poslovnimi storitvami kot je Google G Suite. Sledile bodo še številne druge integracije.

Storitev je v zaprtem preizkusu doslej uporabilo že okoli 1.000 podjetij, med katerimi najdemo priznane korporacije, kot so Strabucks, Renault, RBS, Telekom Austria, Telnor, Danone, Bookings.com in drugi. Skupaj s spletno storitvijo Facebook nudi tudi za poslovno rabo prirejene in od javnega omrežja ločene odjemalce za mobilne telefone in tablice iOS ter Android.

gzzjzBTjafM

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji