Objavljeno: 9.10.2015 05:00

Facebook: všečki niso dovolj

Facebookova ikona so gotovo všečki (Like), ki uporabnikom omogočajo hiter odziv na objave drugih. Všečke nekateri sicer kritizirajo, da omogočajo plehek odziv in da siromašijo odzive, saj je enostavneje pritisniti Like kakor porabiti dve minuti za ubeseditev misli, a všečki so tu in so postali Facebookov zaščitni znak.

Rahlo neprijetno pa všečki delujejo na sporočila o žalostnih, jeznih ali drugih dogodkih, kjer želijo uporabniki v resnici izraziti kakšno drugo mnenje ali čustvo (jezo, podporo, odobravanje, sočutje itd.). Všečkanje sporočila o ukradenem kolesu pač ni najbolj okusno, če se omejimo le na sorazmerno neškodljive dogodke.

Zato bo Facebook dodal še druge možnosti. Gumb Ni mi všeč (Dislike) uporabniki zahtevajo že vrsto let, pa ga Facebook ne želi uvesti z dobrim razlogom – če o stvari nimate povedati kaj pozitivnega, bolje da ste tiho. Like in Dislike bi se hitro sprevrgla v ocenjevanje ali glasovanje o objavah, kar poznamo na nekaterih forumih, in česar si Facebook ne želi. Facebook so uporabniki, in uporabniki s slabo ocenjenimi sporočili so žalostni uporabniki, teh pa na stran ni. Ni uporabnikov, ni denarja.

Druga možnost, ki jo je predstavil izvršni direktor Mark Zuckerberg, so odzivi (Reactions). Po novem bo poleg všečka možno klikniti še nekatere druge odzive, denimo smeh, jezo ali žalost. Facebook bo novo storitev začel preizkušati na Irskem in v Španiji. Nekateri uporabniki v teh državah bodo dobili možnost, da na mobilni napravi dlje časa kliknejo gumb Like, kar bo prikazalo dodatne možnosti. Če se bo zamisel prijela, jo bomo kmalu dobili tudi drugod.

Kaj pa vi mislite? Bodo novi gumbi še bolj osiromašili sposobnost uporabnikov ubesediti svoje misli ali ne?

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji