Objavljeno: 29.6.2018 05:00

Facebook dobil patent za prisluškovanje po televiziji

Nismo še uspeli pozabiti na Facebookovo malomarno ravnanje z osebnimi podatki, ko je podjetje dobilo odobren patent, ki prinaša potencial za večji vdor v zasebnost. Sredi meseca je bil Facebooku potihoma odobren patent za "analizo gledanja televizijskih vsebin s snemanjem zvoka v ozadju". Facebook je dejansko patentiral vstavljanje prikritih zvokov v televizijske reklame, ki jih potem telefon prepozna.

Zamisel ni povsem nova in nekaj oglaševalcev je to domnevno že uporabljalo. Tehnologija SilverPush, ki omogoča ultrazvočno sledenje med napravami, je v ZDA že preizkušena. Ča spletna stran vsebuje zvok visoke frekvence, ki ga ljudje ne slišimo, telefon pa, lahko ponudnik na ta način poveže telefon in osebni računalnik z istim uporabnikom.

Nekaj takega je sedaj patentiral Facebook. Če zanemarimo vprašanje, kako je mogoče leta 2016 uspešno vložiti patentno prijavo in leta 2018 dobiti patent za tehnologijo, ki se je uporabljala že leta 2014, je pomembnejše vprašanje, kaj bo Facebook s tem počel. V patentu je opisano, kako se v televizijsko vsebino, denimo reklamo, vstavi neslišen zvočni podpis, ki ga telefon sliši in se zato aktivira. Na ta način lahko Facebook ugotovi, kaj gledamo, kje smo, kaj nas zanima ali ne (če hitro preklopimo med reklamo) itd.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji