Oglasno sporočilo
Objavljeno: 1.10.2018 09:00

ERP

ključ, ki odpira vrata transparentnejši rabi ICO sredstev

Initial Coin Offering (ICO) je velikokrat slišan termin leta 2018. Je način zbiranja sredstev, kjer novonastali projekti prodajajo svoje kriptožetone v zameno za bitcoine ali ether (kriptožeton ki poganja Ethereum blockchain). Z drugimi besedami, je kot nekakšno kotiranje na borzi (IPO), kjer investitorji kupijo deleže v podjetju.

V letu 2016 in 2017 so ICO-ji rasli kot gobe po dežju, posamezniki so bogateli, investirana sredstva so skrivnostno izginjala in oblasti so na vse pretege preganjale ICO kriminalce.

Vsa ta zmešnjava se je odrazila v precejšnjem padcu vrednosti ter zaupanja v kriptovalue in povečani previdnosti ICO vlagateljev.

Vprašanje, ki si ga veliko med vami danes verjetno postavlja je, ali je ICO še vedno smiselen način zbiranja zagonskih sredstev in ali smo lahko v letu 2019 še vedno uspešni z ICO-jem.

Vsekakor. Potrebno je le zagotoviti povečano kredibilnost vašega projekta - minili so časi, ko so posamezniki z ICO-jem zaslužili desetine milijonov EUR samo z idejo.

Zakaj večina ICO-jev danes propade in zakaj vaš ICO najverjetneje ne bo uspešen?

Že en skok na spletno stran www.icoalert.com zadostuje, da se prepričamo o stopnji zasičenja trga prodaje kripto žetonov. Opazimo, da se mesečno splovi na stotine novih projektov in vsi bi radi pritegnili vašo pozornost.

Velikih rib (ang. Whales), ki so pripravljene vložiti v ICO-je zajeten kupček denarja, je malo. In glede na to, da je iz dneva v dan ICO-jev vedno več, se morate za njihovo pozornost precej potruditi.

Seveda, tukaj ne velja izgubljati besed, da se je pred zagonom ICO-ja potrebno tudi učiti na svojih preteklih napakah ter napakah ostalih blockchain projektov, vendar začuda pohlep in želja po hitrem zaslužku velikokrat zameglita razum. Še vedno se pojavljajo ICO-ji, ki ponavljajo napake velikih kot so Decenterland (25 milijonov USD v eni minuti) in Tezos (232 milijonov USD).

Kako pritegniti pozornost?

Pereče vprašanje, vsekakor, a na žalost marsikoga - recepta ni!

Kot velja za socialna omrežja, kjer se spopadamo z milijardami dnevnih sporočil ter se trudimo, da se naša ideja dokoplje do vrha, tako se moramo tudi z ICO-jem truditi biti slišni.

Za biti slišan pa je treba biti unikaten.

Kako do unikatnosti?

Preden se sploh lahko lotite razmišljanja kako biti unikatni, boste morali poskrbeti za ICO osnove, brez katerih vsakršna unikatnost ne bo pomagala.

Glede na dosedanje trende, so uspešni projekti vedno poskrbeli za sledeče:

- »Call-to-Action« spletna stran; skrbi za objavljanje navodil kako investirati ter objavljanje svežih novic

- »White Paper«; je drugo ime za poslovni načrt, kjer je projekt predstavljen in razstavljen do drobovja

- »Pay-per-click, social media, direct, mass media« in PR oglaševanje

- »Bounty program«; nagradni sklad za odkrivanje hroščev, prevajanje in pisanje člankov - ni obvezen a zaželen

Lahko ignorirate naša priporočila in ne dvomim, mogoče bo vaš ICO uspešen tudi brez njih, toda prepričan sem, da z našim znanjem, ki smo ga pridobil med enoletnim sodelovanjem pri razvoju blockchain platforme, ki bo sedaj del ICO-ja, ter aktivnostmi, ki jih opravljamo v kripto svetu Evrope, bližnjega vzhoda ter v Aziji, naši nasveti ne bodo odveč.

Kako se bo platforma, ki jo pomagamo razvijati, razlikovala od drugih?

Tudi sami smo si razbijali glavo z vprašanjem kako biti unikatni.

Glede na edinstveno priložnost, ki nam jo je prineslo dosedanje (ne-kripto) delo, bi bili neumni, da ne bi poizkusili vključili že razvitega ERP sistema.

Enterprise Resource Planning (ERP) je tehnologija, ki povezuje poslovne procese podjetij, tako da se lahko vsaka služba odzove ob pravem času ter z natančnimi in aktualnimi informacijami. Poleg tega ERP sistem skrbi za vodenje podjetja od vhoda do izhoda, vključujoč računovodstvo.

Blockchain projekt, pri katerem aktivno sodelujemo, bo prvi v zgodovini, ki bo 100% sledil porabi vsakršnega evra in bo to prikazoval v realnem času tudi na spletnih medijih.

Z uporabo sistema beleženja ur in denarja porabljenega na posamezni nalogi razvoja projekta ter sistema beleženja prisotnosti in razporejanju delavcev (AllForTime), ki sta bila razvita v našem podjetju, lahko pokažemo kako so bile porabljene vse dosedanje in bodoče investicije z ICO-jem (1,5 milijona EUR).

Naše unikatno orožje je: 100% transparentnost.

Ali nas skrbi da nam bo kateri od vas ukradel idejo?

Initial Coin Offering je neverjetno težko izvedljiv podvig (po obsegu dela ga lahko primerjate s kotiranjem na borzi).

Izdelava revolucionarnega izdelka, ki uporablja omejene kapacitete najnovejših blockchain tehnologij ni mačji kašelj. Konstantno se je potrebno spopadati z novimi regulacijami, pravnimi omejitvami in nepregledno množico skeptičnih ICO investitorjev, ki se bojijo, da jih boste okradli.

Ker vemo, da je projekt le tedne oddaljen od javne objave ICO-ja in ker ima že več kot enoletno sledljivost dosedanjih stroškov - četudi kdo to idejo vzame za svojo, za projekt to ne bo predstavljalo bistvenega problema.

Še več, skupaj s kreativno agencijo Creanest d.o.o. je Business Solutions d.o.o. pripravljen sodelovati pri snovanju novih tovrstnih projektov ter implementaciji povezanih ERP sistemov.

Decentralizirajmo svet.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji