Objavljeno: 11.5.2018 10:00

Ali bo Facebook uvedel naročnine?

Viru blizu podjetja Facebook navajajo, da družba resno razmišlja o uvedbi plačljive različice družabnega omrežja, kjer uporabnike ne bi več morili z oglasi. To ni prvič, da se Facebook ukvarja z možnostjo uvedbe naročnin, vendar so nedavni škandali povezani z objavljanjem lažnih novic in kršitvami zasebnosti podatkov (Cambridge Analytica) podjetje spodbudili v ponovni razmislek.

Sodeč po virih naj bi v prid uvedbe tovrstni naročnin botroval predvsem dejstvo, da je v zadnjem času velikansko število uporabnikov Facebooka izstopilo in pri tem navedlo prav agresivno oglaševanje kot glavni razlog za opustitev rabe storitve. Facebook seveda tovrstni ukrepov in nenajavljenih novih oblik storitev ne želi komentirati.

Za Facebook je tovrstna odločitev zelo težavna. Skoraj vseh 41 milijard dolarjev prihodkov pridobljenih v lanskem letu izhaja iz naslova oglaševanja. Toda interne analize so pokazale, da morda ni dobro, da je to edini ali vsaj tako dominanten vir prihodkov.

Zasičenost uporabnikov z oglasi seveda ni edina težava za Facebook. Priljubljenost in ugled padata tudi zaradi dokazanega serviranja lažnih novic. Od prvih objav na to temo, je Facebook sicer naredil vrsto ukrepov, ki pa še ne dajejo otipljivih rezultatov. Pred časom so vzpostavili sistem razvrščanja virov po verodostojnosti vsebin, na osnovi tega pa so nedavno v ZDA začeli tudi razvrščati novice. Evropski uporabniki med tem poročajo, da je Facebook pričel s podobnim zbiranjem mnenje o verodostojnosti virov iz Evrope. Ali bo to spremenilo javno mnenje, bo pokazal čas.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji