Google je marca zopet razdvojil javnost z izjavo, da bodo namizni računalniki PC že čez tri leta povsem nepomembna platforma. Vsaj kar zadeva spletno iskanje in s tem spletno oglaševanje, ki prinaša osrednji del prihodkov velikana iz Kalifornije. V dokaz kažejo s prstom na Japonsko, kjer statistike kažejo, da večino spletnih poizvedb uporabniki naredijo prek pametnih telefonov. Toda številni kritiki, zlasti analitiki, trdijo, da je to že znana retorika, ki jo uporablja Google, da bi opravičil svoje lastne cilje in storitve računalništva v oblaku. Pri tem mimogrede pozabljajo, da je upad prodaje namiznih računalnikov skoraj v celoti povezan z naraščanjem prodaje prenosnikov različnih vrst in mer, ki so pravi nasledniki namiznih računalnikov, ne pa pametni telefoni. Resnica je taka, da le redki shajajo zgolj z uporabo mobilnega telefona, vsaj ko gre za rabo aplikacij. Ne nazadnje pametni telefoni skoraj v ničemer ne morejo zadovoljiti osnovnih potreb za poslovanje v podjetjih, začenši s pisanjem besedil, pa vse do uporabe poslovnih informacijskih sistemov.