Ko tiskanje postane storitev

Objavljeno: 27.6.2018 | Avtor: Vinko Seliškar | Kategorija: Monitor Pro | Revija: Julij-avgust 2018

Se mar tudi vaši informatiki vedno znova ubadajo z vzdrževanjem tiskalnikov in izgubljajo dragoceni čas? Torej je čas, da tiskalniško okolje v roke vzamejo specialisti.

Tradicionalno so podjetja kupovala vrsto (pogosto zelo različnih) tiskalnikov, optičnih bralnikov in fotokopirnih strojev za rabo v posameznih oddelkih. Oddelek IT je bil kar privzeto odgovoren za njihovo vzdrževanje, predvsem je skrbel, da so bila črnila in tonerji na zalogi, da je programska oprema (beri: gonilniki) delovala ter da se tiskalniki niso (pre)pogosto kvarili. Skrbniki IT in vodje oddelkov so si po svojih najboljših močeh prizadevali, da je bilo tiskalniško okolje prilagojeno potrebam poslovnih uporabnikov, a hkrati iskali rešitve za tiskanje, skeniranje in upravljanje dokumentov, s katerimi bi zmanjšali število izpisanih dokumentov in skupne stroške. Tako kot v avtomobilskem svetu velja, da je najcenejši tisti kilometer, ki ga ne prevozimo, je tudi v svetu tiskanja najcenejši tisti dokument, ki ga ne natisnemo.

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Zakup posameznega članka ali dnevni zakup je na voljo tudi samo z vnosom e-naslova.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki