Objavljeno: 15.8.2000

Zaščite vseh mogočih tržnih imen

V zadnjem času se je zelo razširila moda zaščite vseh mogočih tržnih imen, ki bi lahko imela nekega dne tržno vrednost. Podjetnik Stefan Kellermann iz Nemčije je pred časom skušal zaščiti logotip svojega podjetja B2B Center in pri tem skoraj slučajno ugotovil, da je nekdo že registriral oznako B2B (business to business), ki jo pogosto srečamo v povezavi z elektronskim poslovanje.

Podjetni poizkus je uspel francoskemu podjetju Computer Channel, ki je v lasti francoskega Telekoma. Podjetje menda občasno grozi >>izbranim<< podjetjem, ki v svojih izdelkih uporabljajo omejeno kratico B2B. Tudi to je podjetništvo.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji