Objavljeno: 12.2.2008

Yahoo zavrača Microsoftovo ponudbo

Vodstvo družbe Yahoo je uradno zavrnilo ponudbo Microsofta, ki pripravljen odšteti 44,6 milijard dolarjev za prevzem spletnega ponudnika. V obrazložitvi je Yahoo navedel, da ponujeni znesek opazno odstopa od ocenjene vrednosti družbe, vrednosti njenih sredstev in predvsem ocene potenciala, zlasti po tem, ko je družba veliko vložila v nov sistem spletnega oglaševanja, od katerega pričakujejo velik in zanesljiv vir prihodkov. Kljub temu je vodstvo pripravljeno na pogovore o drugih možnostih strateškega sodelovanja.

Analitiki so kljub stališču predstavnikov družbe mnenja, da Yahoo pravzaprav ni povsem zavrnil možnosti za prodajo, temveč gre predvsem za taktično potezo, s katero želijo iztržiti še višjo kupnino. Microsoft je ponudil odkupno ceno na delnico v višini 31 dolarjev, po objavi namere pa je vrednost delnic družbe Yahoo poskočila na 29 dolarjev. Pri tako majhni razliki je pač moč pričakovati, da prevzeta družba ne bo sprejela ponudbe.

Pojavile so se tudi govorice, po katerih naj bi vodstvo družbe Yahoo iskalo druge potencialne kupce, vendar drugih ponudnikov niso našli. Microsoft v odgovoru na zavrnitev navaja, da namere za prevzem še niso opustili, vendar uradno niso sporočili, ali nameravajo spremeniti prevzemno ceno. Analitiki menijo, da sta zdaj na vrsto dve možnosti - zvišanje prevzemne kupnine ali pa sovražni prevzem. Večina meni, da je najbolj verjeten prvi scenarij, ocenjujejo pa, da bi Microsoft utegnil ceno povišati tja do 35 dolarjev na delnico ali nekaj več kot 50 milijard dolarjev.

http://www.microsoft.com

http://www.yahoo.com

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Kaj se zgodi, če Samsungov Galaxy Z Fold prepognete 200.000-krat?

    Ustvarjalec vsebin tech-it je s prenosom v živo na YouTubu izvedel maratonski test, v katerem je ročno odprl in zaprl Samsung Galaxy Z Fold 7 kar 200.000-krat

    Objavljeno: 8.8.2025 10:00
  • Izobraževanje zaposlenih za prepoznavanje ribarjenja je neučinkovito

    Ker so zaposleni eden najučinkovitejših vektorjev za vdore v poslovne sisteme, so različne delavnice, tečaji in urjenja, kako prepoznati ribarjenje (phishing) zlasti v večjih podjetjih postala del rednega izobraževanja. A raziskovalci z Univerze v San Diegu so pokazali, da je uspeh tovrstnih izobraževanj sila pičel.

    Objavljeno: 18.8.2025 07:00
  • Nove vrste dron

    Podjetje Insta360 je predstavilo povsem nov koncept drona Antigravity A1, ki združuje 360-stopinjsko snemanje in FPV-letenje. 

    Objavljeno: 18.8.2025 10:00
  • Unreal Engine v avtomobilih Tesla

    Vse kaže, da Tesla pripravlja pomembno vizualno nadgradnjo sistemov, kot sta Autopilot in Full Self-Driving.

    Objavljeno: 15.8.2025 10:00
  • Perplexity bi kupil Chrome

    Umetno inteligentni iskalnik Perplexity je v odmevni in povsem nepričakovani potezi Googlu ponudil 34,5 milijarde ameriških dolarjev v gotovini za prevzem spletnega brskalnika Chrome.

    Objavljeno: 13.8.2025 10:00
  • Umetna inteligenca napovedala antibiotika proti gonoreji in MRSA

    Raziskovalci z MIT-a so uporabili generativno umetno inteligenco, da bi našli nove kandidate za antibiotike. Preverili so 36 milijonov različnih spojin, med njimi tudi takšne, ki sploh še niso nikoli obstajale. Med 24 najobetavnejšimi kandidati, ki so jih tudi sintetizirali in preizkusili, jih je sedem izkazalo aktivnost kot antibiotiki. Dva sta bila v miškah učinkovita proti okužbam gonoreji in MRSA.

    Objavljeno: 18.8.2025 05:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji