Objavljeno: 13.3.2015 09:00

Proizvajalcem ur se tresejo hlače

Švicarska skupina Swatch, največji svetovni proizvajalec ur (imajo kar 18% tržni delež), ki svoje izdelke trži pod blagovnimi znamkami Swatch, Omega, Breguet, Calvin Klein, Rado in drugimi, je napovedala, da bo v maju začela s prodajo ur, ki bodo imeli tudi nekaj pridiha »pametnosti«. Prvi modeli bodo imeli vgrajen čip NFC, s katerim bo mogoče na pametnih terminalih plačevati (zaenkrat so se povezali s kitajskim kartičnim podjetjem China UnionPay), niso pa pozabili omeniti tudi famozne možnosti odklepanja »nekaterih« hotelskih sob, ki ga je za svojo uro Watch napovedal tudi Apple. Še nekoliko kasneje bodo na voljo tudi ure z vgrajenim Bluetoothom, prek katerega se bodo ure povezovale s pametnimi telefoni. Na zaslonu bodo na ta način prikazovale novice, SMSe in druga obvestila.

Pri Swatchu so prepričani, da so pred tehnološkimi podjetji v prednosti zaradi znanja izdelave ur z zelo majhno porabo energije, hkrati pa zatrjujejo, da se s podjetji kot so Apple, Samsung, LG in Motorola ne nameravajo spopasti neposredno, zato se izdelavi »prave« pametne ure odpovedujejo.

Opazovalci sicer potezo ocenjujejo kot (še komaj) pravočasen odziv na napad iz Silicijeve doline. Kot kaže podjetje vendarle ni pozabilo sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ko so jih Japonci s cenenimi digitalnimi urami skorajda potopili. 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji