Objavljeno: 20.9.2006

Microsoft Soapbox

Tudi Microsoft je očitno uvidel fenomen pregledovanja in objavljanja amaterskih videoposnetkov na spletu, ki ga pooseblja spletna stran YouTube, ki jo je pretekli mesec obiskalo 34 milijonov uporabnikov. Microsoft je predstavil različico beta storitve Soapbox, ki bo poleg omenjenega YouTuba tekmovala tudi s ponudbo Googla in Yahooja. Končna različica Soapboxa naj bi bila na voljo čez pol leta in bo vključena v obstoječo storitev MSN Video.

Prav MSN Video je bil pred časom še najbolj priljubljena spletna storitev za deljenje videoposnetkov, zdaj pa je po analizi Nielsen/NetRatings z 12 milijoni obiskovalcev v zadnjem mesecu zdrsnil na četrto mesto, tudi za MySpace (17,9 milijona) in Google Video (13,5 milijona). YouTube, MySpace in Google Video so predvsem v obdobju zadnjega leta doživeli velikanski razcvet.

http://soapbox.msn.com/

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji