Oglasno sporočilo
Objavljeno: 16.9.2019 07:00

Kako izbrati rešitev za oddaljeno podporo po meri svojega podjetja?

Ko razmišljate o nakupu programskih orodjih za podjetje, se ne smete zadovoljiti s povprečjem, izbrati morate to, kar vam najbolj ustreza. Kaj torej izbrati?

Pred nakupom programske opreme za oddaljen dostop do računalnika dobro razmislite, katere funkcije mora program zagotavljati in kakšne kriterije mora izpolnjevati, da bi lahko ponudili storitev, ki jo želite. Na spletu poiščite mnenja uporabnikov in preverite varnostne standarde, ki jih program uporablja. Izkoristite brezplačni preizkus, da se prepričate o enostavnosti uporabe. Če vas mika uporaba brezplačnega programa, se dvakrat vprašajte, ali lahko v tem primeru trpi profesionalnost in kakovost vaše storitve.

Varnost je na prvem mestu

Programska oprema za podporo na daljavo vam omogoča, da se s pomočjo interneta povežete in nadzirate računalnik na oddaljeni lokaciji. Ko jo boste izbirali, morate biti še posebej pozorni na varnostne mehanizme, ki jih ta nudi ter ali je kompatibilna z vašo strojno opremo. Pri slovenskem podjetju XLAB, ki razvija programsko opremo za oddaljen dostop, varnost jemljejo zelo resno. »Program ISL Light omogoča tehniku dostop do oddaljenega računalnika, vendar zgolj z dovoljenjem stranke. Ta lahko dostop kadarkoli prekine,« razlaga Jure Pompe, direktor XLABa. Ključni varnostni mehanizmi, ki naj jih zagotavlja tak program, so 256-bitno šifriranje AES, dvostopenjska avtentikacija (2FA) in industrijski standard za varno komunikacijo (SSL).

Programska rešitev za oddaljeno podporo mora biti uporabniku prijazna

Ne glede na to, kako profesionalen je program za podporo na daljavo, v kolikor ga vi in vaše stranke ne boste uporabljali, je vse brez pomena. Zato je pomembno, da se pred nakupom prepričate, da je programska oprema enostavna za uporabo. Najboljši način, da to storite je, da si naložite brezplačno preizkusno različico in preverite mnenja strank na številnih ocenjevalnih spletnih portalih. Eden bolj priljubljenih je ameriška Capterra, ki je nedavno na podlagi mnenj uporabnikov XLABovo rešitev za oddaljen dostop nagradila z značko za uporabnikom najbolj prijazno rešitev (»best ease of use«).

Prilagodite izgled aplikacije celostni podobi svojega podjetja

Morda se vam na prvi pogled ne bo zdelo ključno, a možnost, da programsko opremo prilagodite celostni podobi svojega podjetja se lahko izkaže za zelo pomembno. Taka programska oprema vam omogoča, da zamenjate proizvajalčev logotip s svojim, uporabite svoje barve in grafične elemente, ali celo prilagodite nekatere funkcije. Na tak način boste izgled in delovanje profesionalne rešitve za oddaljeno podporo prilagodili celostni podobi svojega podjetja, povečali prepoznavnost lastne blagovne znamke in poglobili odnose s strankami.

Koristi integracije programske opreme za oddaljeno podporo

Če si želite še en korak dlje, vam nekatera orodja za podporo na daljavo nudijo možnost integracije z vašo programsko opremo. Na enostaven način lahko integracijo opišemo kot proces združitve dveh samostojnih programskih aplikacij, ki nato delujeta kot eno. Če je to nekaj, kar vam bo v prihodnosti koristilo, preverite ali izbrana rešitev za oddaljeno podporo ponuja možnost integracije v vaš program.

Programske rešitve za podporo na daljavo uporabljajo IT strokovnjaki in tehniki za reševanje tehničnih težav, podjetjem pa prihranijo čas in denar. Izberite kvalitetno in profesionalno orodje za dostop do oddaljenih računalnikov in zagotovite, da vaši tehnični ekipi ne bo treba hoditi do fizičnega računalnika ali izgubljati časa z razlaganjem zapletenih tehničnih izrazov preko telefona.

www.islonline.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji