Objavljeno: 25.1.2019 12:00

Facebook zavedno napeljeval otroke k zapravljanju denarja za spletne igre

 Zaradi tožbe proti Facebooku je na dan prišlo čez 135 strani dokumentov, iz katerih je razvidno, da so pri Facebooku načrtno izvajali strategije, s katerimi so napeljevali otroke, da zapravijo čim več starševskega denarja za spletne igre.

Trudili so se, da bi lahko otroci denar zapravljali tudi brez vednosti staršev – v notranji komunikaciji so temu rekli »Friendly fraud«, torej prijazno prevaro. Otroci se pač niso zavedali, da je bila s Facebook računom starša pogosto povezana tudi kreditna kartica.

Pri Facebooku so leta ignorirali tudi interna opozorila lastnih zaposlenih. Ekipa znotraj podjetja je celo razvila način, s katerim bi znižali problem otroškega zapravljanja, a so odgovorni enostavno odgovorili, da se podjetje fokusira na zaslužek. Bili so celo primeri, ko so starši zahtevali povrnitev, med drugim je nek petnajstletnik v dveh tednih zapravil okoli 6.500 dolarjev, a je Facebook tak zahtevek zavrnil. Take potrošnike so celo označili za kite (»whales«), enako, kot to počnejo igralnice za svoje največje stranke.

Dokumenti segajo od 2010 do 2014, objavljeni so bili zaradi zahteve ameriške sodnice. Podjetje se na konkretna vprašanja ni odzvalo, si pa mislimo, da nas čaka še eno prazno opravičilo. Kljub vse številčnim aferam pa uporabniki večinoma ostajajo zvesti največjemu družabnemu omrežju.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji