Ali se Lidl pripravlja na tekmo z Amazonom?

Objavljeno: 12.5.2020 12:00 | Teme: spletna trgovina, oblak

Sodeč po pisanju nemških medijev, se družba Schwarz Gruppe, ki ima med drugim v lasti trgovsko verigo Lidl, intenzivno pripravlja na vstop na področje ponudbe spletnih storitev v oblaku. Schwartz je nedavno kupil manjše podjetje Camao IDC, s katerim so v svoje vrste pripeljali čez 70 specialistov s storitve v oblaku.

Trenutno še ni povsem jasno, kaj je točen cilj projekta, saj predstavniki družbe o svojih načrtih povsem molčijo. Po mnenju poznavalcev blizu družbe naj bi lastnik Lidla z novo storitvijo ponujal računalniške in spletne storitve za lastno trgovsko mrežo, kot tudi za druge trgovce.

Po drugi strani je povsem mogoče, da se Schwartz pripravlja na vstop na področje spletnega trgovanja, ki je v času pandemije dobilo še večji pomen, kot v preteklosti. Možno je tudi, da bo nova storitev spominjala na ponudbo družb Amazon AWS, pa tudi vzpenjajoče kitajske družbe Alibaba.

Strokovnjaki opozarjajo, da bo pandemija povsem spremenila razmere na področju maloprodaje in pospešila prehod na spletne storitve, ki se je sicer že doslej vse bolj uveljavljal. Zelo verjetno je tudi, da bo za projekt Schwarz Gruppe naklonjena tudi Evropska Unija, ki se na vse kriplje trudi, da mi zmanjšala odvisnost od ameriških, v zadnjem času pa tudi kitajskih ponudnikov storitev.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki