Objavljeno: 21.12.2021 | Avtor: Boris Šavc | Monitor Januar 2022

Zdravje v pisarni

Pisarniško delo fizično ni tako naporno, kot je delo v skladišču ali za tekočim trakom, vendar takisto pusti posledice na zdravju posameznika. Redno in dolgo sedenje pred zaslonom ter tipkanje z rokami v isti pozi za telo pač nista naravna. To prisiljeno držo smo si izmislili sami in prav je, da njene posledice tudi saniramo. Najboljša protiutež so naslednje aplikacije, ki jih vzamemo s seboj v službo.

Odmor, ki si ga med službenim časom vzamemo, da vstanemo in odkorakamo stran od računalnika, se imenuje aktivni odmor. Popolno načrtovanje in izvajanje aktivnega odmora namesto nas prevzame aplikacija Active Pause, ki poskrbi, da si med delom poleg rok, nog, vratu in glave redno spočijemo tudi oči.

Sedem minut dnevno je majhna cena za boljše počutje in zdravje. Vzeti si jih moramo tudi ob najbolj natrpanih delovnikih. Aplikacija 7 Minute Workout predvideva, da ni uporabnika, ki si ne bi privoščil vsaj malo časa zase. Temu primerne so zbirke vaj, ki jih je mogoče izvajati kadarkoli in povsod. Zanje potrebujemo le lastno težo, stol in steno.

Duhovno urjenje, pri katerem z dihalnimi in s telesnimi vajami ter z mentalnim osredotočenjem dosežemo telesno in duševno uravnovešenost, je odlična protiutež celodnevnemu sedenju na pisarniškem stolu. Jogo v pisarni izvajamo pod budnim očesom aplikacije Office Yoga, ki ima vaje razdeljene po posameznih področjih telesa in namenu, tako da si po želji sestavimo lastno vsakodnevno rutino.

Podobno kot Office Yoga se program StretchIt trudi izboljšati uporabnikovo prožnost, ki je skozi leta sedenja na zadnji plati največkrat, milo rečeno, zakrnela. Video demonstracije, ki jih program ponuja, so raznolike ter različnih težavnosti. Z različnimi dolžinami 15, 30 in 45 minut pa se prilagajajo tudi najbolj natrpanemu urniku posameznika. Med drugimi zmožnostmi programa velja omeniti načrtovanje vaj, opomnike ter fotografiranje prej in potem.

Odrasla oseba potrebuje vsaj sedem do osem ur spanca dnevno. Žal je bilo to že pred pandemijo težko izvedljivo, zdaj, ko je novi koronavirus tu, pa se nespečnost med ljudmi zgolj povečuje. Delo od doma je kot nalašč za dopolnitev nočnega počitka. Seveda pri tem ne mislimo, da je priporočljivo službene obveznosti kar prespati. Namesto malice ali kot dopolnitev k njej si s programom PowerNap App omislimo okrepčilni dremež, ki dokazano izniči negativne učinke prekratkega spanca. Gre za budilko, ki poleg nežnega zvoka predvaja človeškemu ušesu neslišne zvočne valove, ti pa možgane »prepričajo«, da v 25 minutah opravijo za tri ure kakovostnega spanca z vsemi potrebnimi fazami vred.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Monitor na Facebooku

Monitor TV na YouTube

HRWrFBljAjU

  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji