Televizorji 3D - druga generacija

Objavljeno: 27.9.2011 | Avtor: Boris Horvat | Kategorija: Dosje | Revija: September 2011

Lani spomladi so se na trgu znašli stereoskopski (3D) televizorji s preklopno tehnologijo, ki uporabljajo tako imenovana aktivna očala. Samo leto dni kasneje imamo na trgu tudi stereoskopske televizorje s polarizacijsko tehnologijo, ki uporabljajo tako imenovana pasivna očala. Čeprav ima vsaka tehnologija določene pomanjkljivosti, vse kaže, da ima druga, polarizacijska, trenutno več prednosti.

Prve stereoskopske televizorje z aktivno tehnologijo je lani predstavil Panasonic. Uporabili so plazemske zaslone, ki imajo dovolj kratek preklopni čas, da lahko dovolj hitro izmenično prikazujejo slike za levo oziroma za desno oko. Hitro so jim sledili vsi vodilni izdelovalci televizorjev - Sony, Philips, Toshiba, Samsung, LG, Sharp in drugi. Medtem ko nekateri izdelovalci še vedno uporabljajo plazemske zaslone, večina danes uporablja zaslone LCD, ki so v zadnjem letu po hitrosti preklapljanja dohiteli plazemske (in so cenejši).

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki