Od slike do trikotnika

Objavljeno: 18.2.2011 | Avtor: Primož Gabrijelčič | Kategorija: Izvidnica | Revija: Februar 2011

Izdelava 3D modelov je zapleteno opravilo, celo takrat, ko je že na voljo predloga, po kateri bi radi naredili model. Morda celo še posebej takrat, saj mora model natančno ustrezati predlogi. Potrebujemo natančne mere originala, ki jih običajno dobimo z natančnim mehanskim merjenjem, laserskim skeniranjem ali pa - s pomočjo programske opreme - iz množice fotografij.

O "fotografskem" pristopu smo v Monitorju že pisali pred dobrima dvema letoma, ko smo si ogledali Microsoftov program Photosynth. Takrat izdelek razvojnih laboratorijev je medtem postal samostojni izdelek, ki ga uporabljajo celo ameriški forenziki. Kljub temu zahtevam iz uvoda ne ustreza, saj množico slik "samo" popači, obreže in nalepi v tridimenzionalni prostor, tako da se lahko po takem modelu sprehajamo, ne naredi pa modela kot samostojne entitete - množice točk, trikotnikov in tekstur, ki bi jo lahko uporabili v poljubnem programu za tridimenzionalno modeliranje - ali pa kot vhod za tridimenzionalni tiskalnik. "Samo" pa zato, ker Photosynth že naredi vse potrebne izračune, le takšnega načina izvoza slike ne podpira.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki