Oglas
Objavljeno: 1.9.2018 | Monitor September 2018

Ko veste, kdo, kdaj in kje dela

Družba Grad d. d. je že sicer bogat nabor napredne programske opreme za vodenje poslovanja razširila še z rešitvami za registracijo delovnega časa in evidenco prisotnosti.

Sodobni zaposleni ne le da lahko delajo kjerkoli in kadarkoli, dobesedno želijo si prilagodljivega delovnega časa. Tega se zaveda vse več podjetij, ki s fiksnega prehajajo na drseči delovni čas in uvedbo sistemov za registracijo delovnega časa. Tudi na steno ob vhodu v podjetje nameščene škatlice so z vidika sodobne tehnologije v zadnjih letih zelo napredovale, saj so se iz pasivnih bralnikov prelevile v aktivne medije za prenos najrazličnejših za zaposlene pomembnih informacij. Mednje sodijo dnevni ažurni podatki o že opravljenih urah ter nadurah, opravljeni mesečni obveznosti ur, porabljenem, razpoložljivem in napovedanem dopustu itd.

Spoznajte TEMPUS in iTEMPUS

Ob uvedbi elektronske evidence prisotnosti zaposlenih je pravi čas za vprašanje, kakšno rešitev sploh izbrati. Morda ste do sedaj vodili evidence prisotnosti zaposlenih ročno, ali pa želite obstoječo rešitev zgolj nadgraditi ali zamenjati. Gre za nalogo, ki jo v družbi Grad dobro razumejo in učinkovito rešijo. Program TEMPUS predstavlja nadvse učinkovito rešitev za natančno spremljanje prisotnosti zaposlenih, tako v manjših kot tudi v večjih organizacijah, kjer je prisotnost zaposlenih urejena s kolektivno pogodbo in različnimi pravilniki o delovnem času. Poleg osnovne evidence prisotnosti zaposlenih s pomočjo rešitve TEMPUS se stranke največkrat odločijo tudi za uvedbo registratorja prisotnosti kot celovito registracijsko postajo za brezskrbno in pravilno beleženje prisotnosti ter odsotnosti zaposlenih.

Digitalizirajte evidence prisotnosti in delovnega časa, evidence nadur in izkoristite napredne funkcionalnosti rešitev TEMPUS. Za dodatno povečanje dodane vrednosti poslovanja in nadaljnje olajšanje dela pa jih povežite z drugimi Gradovimi lokalnimi in spletnimi rešitvami. Vsi Gradovi programi so pripravljeni na varovanje osebnih podatkov v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

Iščete rešitev po meri? Ni problema.

Kombinacija Gradovih programskih modulov lahko poskrbi za celovito rešitev za upravljanje delovnega časa: od registracije prisotnosti, odobravanja odsotnosti, službenih poti, dopustov, do obračuna in izplačila plač. Modularna zasnova programov omogoča sestavo popolne rešitve po meri – hitro in enostavno. Sestava rešitve po meri za vsakogar je enostavna z izbiro enega ali več povezljivih Gradovih programskih modulov. Ti povezljivi moduli poskrbijo za dodajanje funkcionalnosti in njihovo sestavo v učinkovito celoto: VITEZ skrbi za obračun plač in izmenjavo podatkov z evidenco prisotnosti, modul eODOBRITVE za odobravanje napovedanih odhodov (službena pot, dopust, izredni odhod) in prihodov izven delovnega časa, medtem ko modul KOČIJA omogoča hitro in enostavno obdelavo in obračun potnih nalogov. Modul OPRODA podpira vodenje kadrovske evidence, proizvodna podjetja pa povezavo lahko nadgradijo tudi s programom KOVAČ, ki je namenjen vodenju, planiranju in spremljanju proizvodnje preko receptur (kosovnic) in delovnih nalogov.

Konkurenčni? Konkurenčni!

Programske rešitve družbe Grad v Sloveniji uporablja že več kot 500 pravnih oseb pa tudi več kot 70 podjetij v tujini. Med njimi so tako velika kot mala podjetja, državne institucije, zavodi, šole vrtci, računovodski servisi in druge organizacije. Na Dnevu odprtih vrat se lahko tudi vi prepričate, kako enostavna je uporaba podjetju in zaposlenim prilagojenih rešitev Grad, ki jih odlikujejo certifikat kakovosti ISO 9001 in ažurne nadgradnje zaradi zakonodajnih sprememb.

www.grad.si

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Starlinkovi sateliti padajo na Zemljo

    Kot v obrabljeni frazi je Starlink tudi v resnici upokojil že več satelitov, kot so jih druga podjetja sploh izstrelila. Vsak dan na Zemljo pade kakšen, kar ni malo. Že marca letos smo poročali, da je Starlink deorbitiral 865 satelitov, še dobrih tristo pa jih je bilo na seznamu. Trend se nadaljuje.

    Objavljeno: 13.10.2025 05:00
  • Zakaj nihče ne mara Applovih in Samsungovih tankih telefonov?

    Applov najnovejši in najtanjši iPhone Air, ki v debelino meri le dobrih pet milimetrov in tehta 165 gramov, je čudo tehnike, a ga začuda ljudje niso radostno sprejeli. Medtem ko se iPhone 17 Pro in iPhone 17 Pro Max prodajata rekordno, klasični iPhone 17 pa prav tako žanje visoke številke, iPhone Air zapostaja.

    Objavljeno: 20.10.2025 05:00
  • Nvidia: Kitajska je za nas mrtva

    Nvidijin direktor Jensen Huang je dejal, da je tržni delež podjetja na Kitajskem hitro padel s 95 odstotkov na ničlo. To ni presenetljivo, saj izvoz na Kitajsko prepoveduje kar ameriška administracija. A to v resnici ni čisto res, saj po drugi strani več kot četrtino prodaje predstavlja izvoz v Singapur – od koder na Kitajsko vodijo neuradne poti.

    Objavljeno: 20.10.2025 07:00
  • Popolnoma drugačno električno kolo

    Rivianovo hčerinsko podjetje Also, specializirano za mikromobilnost, je predstavilo inovativno električno kolo TM-B (Transcendent Mobility - Bike), ki obljublja povsem novo izkušnjo vožnje. 

    Objavljeno: 23.10.2025 16:00
  • Nizozemska prisilno prevzela kitajsko tovarno čipov

    Nizozemska je z izjemno kontroverzno in neobičajno potezo prevzela nadzor nad podjetjem Nexperia, ki je bilo v kitajski lasti. Ministrstvo za gospodarstvo je uporabilo zakon o dostopnosti izdelkov in ocenilo, da je vodenje podjetja resno zgrešeno, to pa ima posledice za dostopnost čipov, ki so ključna dobrina za državo in Evropo.

    Objavljeno: 14.10.2025 07:00
  • Windows bo umetni inteligenci dovolil dostop do lokalnih datotek

    Microsoft bo v operacijski sistem Windows 11 uvedel novo funkcionalnost umetne inteligence, imenovano Copilot Actions, ki omogoča izvajanje nalog na lokalno shranjenih datotekah. 

    Objavljeno: 17.10.2025 08:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji