Avtor - Matjaž Horvat

  • O vašem naslednjem brskalniku

    Februarja je bilo med obiskovalci Monitorjeve spletne strani za 15 odstotnih točk več uporabnikov Firefoxa kot uporabnikov Internet Explorerja. Do danes se je razlika povečala na 20 odstotnih točk, med prvimi pa je že 10 odstotkov takih, ki uporabljajo razvojno različico prihajajočega Firefoxa 3.0. Čas je za pregled njegovih poglavitnih značilnosti, saj ga boste v skladu z zgornjimi statističnimi podatki čez nekaj mesecev s precejšnjo verjetnostjo uporabljali tudi vi.

    Objavljeno: 27.5.2008 15:17 | Avtor: Matjaž Horvat | Monitor Maj 2008
  • Članek on the strojnem translation

    Da bi se izognili nagrbančenim čelom, naj kar takoj pojasnim, da je zgornji naslov zrasel na zelniku enega izmed orodij za strojno prevajanje jezikov in ni delo tiskarskega škrata ali posledica prepozne oddaje članka spodaj podpisanega, ki bi urednika prisilila, da preskoči obvezno lektoriranje ...

    Objavljeno: 27.5.2008 15:15 | Avtor: Matjaž Horvat | Monitor Maj 2008 | Teme: google
  • Quo vadis, Office 2008 for Mac?

    Quo vadis, Office 2008 for Mac?

    Objavljeno: 28.3.2008 08:53 | Avtor: Matjaž Horvat | Monitor Marec 2008
  • Kako smo deskarji opremljeni

    Na začetku leta si nekateri radi zastavljajo najrazličnejše cilje za naslednjih 365 (letos 366) dni, spet drugi ali ti isti pa delajo bilanco preteklega leta. Slednje se bomo lotili tudi v članku, ki ste se ga pravkar namenili brati, le da to ne bo pregled celotnega leta 2007, temveč analiza tehničnih značilnosti računalnikov, s katerimi uporabniki trenutno brskajo po našem spletu.

    Objavljeno: 26.2.2008 01:09 | Avtor: Matjaž Horvat | Monitor Februar 2008 | Teme: google
  • Izdajalci

    Glasbeni DRM je zgodovina. Sony BMG se je namreč v začetku letošnjega leta pridružil glasbenim založbam EMI, Universal Music Group in Warner Music Group pri distribuciji glasbe po internetu brez zaščite s sistemom za upravljanje digitalnih pravic. Ker "veliki štirje" po podatkih iz leta 2005 obvladujejo več kot 70 odstotkov svetovnega trga glasbe, je malo verjetno, da bi si katera izmed manjših založb še upala uporabiti DRM, saj se ga kupci izogibajo v velikem loku.

    Objavljeno: 26.2.2008 00:53 | Avtor: Matjaž Horvat | Monitor Februar 2008
  • Samsung ML-1630 in SCX-4500

    Nekateri izdelovalci strojne opreme so spoznali, da je zunanji videz naprave lahko pri številnih kupcih (četudi ne gre za predstavnice nežnejšega spola) odločilen dejavnik pri nakupu izdelka. Eden prvih, ki je že zdavnaj dojel to zakonitost, je bil Apple. Zato ne preseneča, da je s Samsungom sklenil dogovor, da bo do novega leta v svojih trgovinah ekskluzivno prodajal laserski tiskalnik ML-1630 in lasersko večnamensko napravo SCX-4500, ki se s skrbno dovršenim zunanjim videzom lepo podata k Macu. Doslej je namreč veljalo, da so tako rekoč vsi tiskalniki in sorodne naprave, še posebej laserske, grdi. Kot kaže, pa ekskluziva ne velja povsod, saj v Sloveniji oba modela prodajajo številne trgovine, Applove pa sploh ne (to je še en dokaz, da to nadvse uspešno podjetje pri nas kljub postopnim izboljšavam še vedno živi v narobe svetu).

    Objavljeno: 28.1.2008 15:46 | Avtor: Matjaž Horvat | Monitor Januar 2008 | Teme: nenehni testi, laser, tiskalnik
  • iLife. iWork. iLike?

    Apple je v zadnjem času širši javnosti znan predvsem po iPodih in iPhonu, vse bolj uspešna pa je tudi njegova dolgoletna linija računalnikov Mac. Odkar jih je začel nadevati z Intelovo procesorsko arhitekturo, se od računalnikov PC razlikujejo le še po dovršenem dizajnu in samosvoji programski opremi.

    Objavljeno: 18.12.2007 22:43 | Avtor: Matjaž Horvat | Monitor December 2007
  • Pipi in Melkijad - mali in veliki iPod

    Odkar je Apple leta 2001 začel pohod na trg prenosnih predvajalnikov, še ni predstavil toliko novosti v skupini izdelkov iPod+iTunes kot pretekli mesec.

    Objavljeno: 27.11.2007 01:14 | Avtor: Matjaž Horvat | Monitor November 2007
  • iPhone

    Skoraj pol leta je minilo od prve uradne predstavitve do začetka prodaje iPhona, Apple pa je v tem času mojstrsko izkoristil medijski prostor. Širil je "govorice" o novih in novih zmogljivostih naprave, stopnjeval napetost uporabnikov pred prihodom na trg in že prvi dan doživel prodajno uspešnico.

    Objavljeno: 30.10.2007 02:12 | Avtor: Matjaž Horvat | Monitor November 2007
  • Pogon na vseh osem

    Apple je znan skrivač izdelkov, dokler jih razvija. Premnogi bistri umi sveta se zato mrzlično ukvarjajo z napovedovanjem novosti, ki temeljijo na "preverjenih informacijah iz krogov blizu vodstva družbe". Velikokrat jim uspe zadeti bistvo novih izdelkov, nemalokrat precej natančno določijo tudi časovni okvir, tu in tam pa pošteno usekajo mimo. Poglejmo si nedavni primer, ko so "nostradapplovci" imeli nekoliko manj sreče pri šloganju.

    Objavljeno: 12.7.2007 02:17 | Avtor: Matjaž Horvat | Monitor Junij 2007
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji