Objavljeno: 13.11.2013 10:00

Tehnika ni vse

Motorolin telefon Moto X, ki je bil predstavljan avgusta, je bil deležen izrednega zanimanja, saj s(m)o novinarji in uporabniki pričakovali, da bo na strojni platformi vseboval vse tisto, kar si bo matično podjetje Google zamislilo na programski. Še več, pričakovanja so bila v veliki meri upravičena, saj je Moto X danes v resnici eden najzmogljivejših mobillnikov, ki ima vgrajenih kar nekaj zanimivih rešitev. Med drugim tudi poseben varčen procesor, ki skrbi za razna tipala, tako kot se je tega sedaj lotil tudi Apple v novem iPhonu 5s.

Vendar pa se Moto X pri ameriških kupcih kljub vsemu ni dobro zapisal, saj so ga od avgusta do danes kupili le v 500.000 primerkih, kar je za Motorolo (in Google) veliko razočaranje.  Eden od razlogov je zagotovo tudi odsotnost globalne prodaje Motorolinih mobilnikov (tudi pri nas jih ni mogoče kupiti), področje, kjer velika dva (Samsung in Apple) briljirata. Briljirata seveda tudi na oglaševalskem področju, kjer Motorole in Googla nekako ni videti. Še več, Google ne samo da ne oglašuje »svojih« Motorolinih telefonov, ampak oglaševanje celo prenaša na svojo linijo Nexus, ki jo izdelujejo drugi proizvajalci (Samsung, LG,  Asus).

 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Monitor na Facebooku

Monitor TV na YouTube

dY2OCFN5ndg

  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji