Objavljeno: 5.1.2004

Salesforce.com v središču pozornosti

Spletni servis Salesforce.com, ki nudi uporabnikom spletna orodja za upravljanje odnosov s strankami (CRM), je objavil namero za nastop na borzi. S tem se močno krepi interes okoli podjetja, ki je morda ta hip najbolj nazoren primer spletnih informacijskih sistemov, kjer uporabniki gostujejo na oddaljenem sistemu in celoten sistem CRM uporabljajo zgolj prek spletnega brskalnika. Salesforce.com je od ustanovitve leta 1999 doživel hitro rast, zato je postal predmet opazovanja tako analitikov kot tudi tekmecev, ponudnikov klasičnih sistemov ERP in CRM, kot so SAP, PeopleSoft in Siebel.

Glavne prednosti sistema Salesforce.com so enostavnost uporabe, odsotnost potrebe po namestitvi in vzdrževanju in razmeroma nizki, mesečni stroški, ki vključujejo celotno vzdrževanje. Cena tipične licence znaša okoli 70 dolarjev mesečno, kar je na dolgi rok precej manj od konkurenčnih sistemov. V manj kot petih letih je podjetje pridobilo okoli 110.000 uporabnikov v 8.000 podjetjih iz 70 držav po celem svetu. Poslovni rezultati sicer še ne kažejo pravih zmožnosti, saj je zaradi visokih investicij podjetje zabeležilo v minulem letu 9,3 milijona dolarjev izgube ob prometu v višini 51 milijonov dolarjev. Toda ob javni ponudbi delnic pričakujejo, da bodo pridobili okoli 115 milijonov dolarjev svežega kapitala, poleg tega pa načrtujejo podvojiti promet v letu 2004.

http://www.salesforce.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji