Objavljeno: 12.10.2017 01:00

Oculus Go – navidezna resničnost za množice

Facebook si prizadeva, da bi v navidezno resničnost pritegnil milijardo uporabnikov. V ta namen so v hčerinski družbi Oculus predstavili prikazovalnik, ki je bistveno cenejši od dosedanjih modelov. Oculus Go bo stal le 199 dolarjev, za delovanje pa ne bo potreboval telefona ali prek kabla priključnega zmogljivega računalnika.

Novi prikazovalnik, doslej znanim pod delovnim imenom Pacific, se uvršča med dosedanje modele Rift in Samsungov Gear VR, ki ga je za Samsung razvil prav Oculus. Slednji seveda za uporabo potrebuje združljiv telefon. Oculus Go ima povsem nov zaslon z ločljivostjo 2.560 x 1.440 pik in nudi širok zorni kot ter visoko frekvenco osveževanja, s čimer zmanjšujejo možnosti za slabo počutje, tipično za izdelke navidezne resničnosti.

Oculus Go ima tudi vgrajene zvočnike s podporo za prostorski zvok, kar pomeni, da uporabnik ne rabi posebnih slušalke, pa tudi drugi lahko slišijo zvok, ki pospremlja izkušnjo navidezne resničnosti uporabnika. Prikazovalnik ima vgrajene tudi kamere s podporo za računalniški vid, s katerimi omogočajo orientacijo v prostoru. Oculus Go bo nared v začetku leta 2018.

Oculus Go pa ni edini izdelek, ki ga pripravlja ta pionirska družba na področju navidezne resničnosti. Že lani je Oculus napovedal projekt Santa Cruz, naslednik projekta Rift, pod katerim nastaja vrhunski prikazovalnik, ki podpira prikazovanje prek brezžične povezave z zmogljivim zalednim računalnikom in omogoča zaznavanje premikanja v prostoru s pomočjo posebnih tipal.

Žal Santa Cruz še ni povsem nared. Oculus je napovedal, da bo projekt še v razvoju, razvijalci pa lahko pričakujejo prve primerke v teku leta 2018.

Oculus je sočasno z najavo novega izdelka objavil tudi znižanje cene za obstoječi Rift Bundle, ki ga je zdaj mogoče kupiti za 400 dolarjev. Predstavili so tudi poseben komplet Rift Business Bundle namenjen podjetjem, ki želijo svoje izdelke in storitve predstavljati v navidezni resničnosti. Med prvim, ki bodo to uporabljali so Audi, KFC in DHL, zanima pa bo tudi možnost uporaba prikazovalnikov v namene videokonferenc prek sistema Cisco Spark.

Facebook in Oculus tako še naprej zagovarjata navidezno resničnost, medtem ko se preostanek industrije bolj usmerja k nadgrajeni resničnosti. To zagovarjata zlasti Microsoft in Apple, pa tudi Google se vse bolj usmerja v tovrstne izdelke, celo nekoliko na račun lastnih razvojnih projektov povezanih z navidezno resničnostjo.

bQUBzPZHHQ

dSvSAai75rM

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji