Google in Facebook na vrhu po spletnih obiskih v 2011

Objavljeno: 31.12.2011

Analitska družba Nielsen je tik ob koncu leta objavila seznam najbolj priljubljenih spletnih tržnih znamk v letu 2011. S povprečjem nekaj več kot 153 milijonov obiskov na mesec je na prvem mestu, najbrž nič kaj presenetljivo, velikan Google s svojimi številnimi spletnimi storitvami in seveda iskalnikom. Toda tik za petami mu je Facebook, ki je v letu 2011 zabeležil v povprečju 137 milijonov obiskov na mesec.

Na tretjem mestu je Yahoo s skupno 130 milijoni obiskov na mesec, sledi pa Microsofta skupina storitev MSN, Windows Live in Bing. Youtube je kot največji spletni video servis visoko na lestvici s 106 milijoni obiskov. Sledijo Microsoft, AOL, Wikipedia, Apple in Ask Search.

Čeprav je Google odnesel prvo mesto v kategoriji splošnih spletnih storitev, je Facebook daleč v ospredju, ko govorimo o družabnih omrežjih. Blogger, ki je na drugem mestu v tej posebni razvrstitvi, je zabeležil le 45,7 milijonov obiskov na mesec. Na tretjem mestu je Twitter s 23,5 milijoni obiskov na mesec. Google+ je šele osmi s povprečjem 8,2 milijonov obiskov na mesec.

http://www.nielsen.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki