Objavljeno: 26.12.2008

Gartner napoveduje konec za glasbene CDje

Pri znameniti analitski družbi Gartner so mnenja, da se bodo morale glasbene založbe do konca leta 2009 premakniti s področja distribucije glasne na nosilcih CD na druge prodajne kanale, zlasti spletni prodajo svojih izdelkov. Spletna prodaja je sicer še vedno v manjšini, vendar hitro pridobiva delež v celotni prodaji glasbenih izdelkov. Leta 2007 je spletna prodaja znašala v ZDA 23% vse prodaje, globalno pa le okoli 15%. Podatki za 2008 še niso dokončni, vendar kažejo na znatno povečanje teh deležev, še posebej v ZDA. Pri Gartnerju menijo, da morajo založbe spremeniti dosedanjo strategijo, kjer so brezplačno spletno distribucijo predvsem preganjale, vendar pri tem niso bili niti najmanj uspešne, hkrati pa se je prodaja v klasičnih prodajnih kanalih drastično zmanjšala. Napoved konca za glasbene CD-je napovedujejo tudi zaradi dejstva, da bo v naslednjih treh letih skoraj tri četrtine potencialnih strank imelo dostop do internetnih širokopasovnih ali mobilnih povezav, kar je hkrati tudi najbolj priljubljeno sredstvo za dostop do vsebin, zlasti med mladino.

http://www.gartner.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji