Objavljeno: 26.10.2000

Ericsson: dobri rezultati, izguba s prodajo telefonov

Poslovno poročilo proizvajalca telekomunikacijske opreme Ericsson za prvih devet letošnjih mesecev je zelo optimistično. Prodaja mobilnih sistemov je zrasla za 44 % in prehitela povprečno tržno rast, dohodek pred obdavčitvijo pa je večji za več kakor 200 %. Prodaj in naročil je bilo za 35 % več, predvsem zaradi močnega zanimanja za obstoječe sisteme mobilne telefonije, vendar se Ericsson uveljavlja tudi na trgu mobilne telefonije tretjega rodu. Od 20 operaterjev, ki so sklenili pogodbe za dobavo infrastrukture mobilnih omrežij tretjega rodu, jih je 15 izbralo Ericsson.

Vse postavke najnovejšega Ericssonovega poročila pa vendarle niso tako lepe. Prodaja izdelkov (Consumer Products) ima izgube, toda do konca leta napovedujejo rast (25 %), ki bo odtehtala pričakovane letne izgube oddelka in zagotovila skupni operativni zaslužek med 6 in 7 %. Med vzroki izgub navajajo pomanjkanje komponent, ki jih ključni dobavitelj ni uspel zagotoviti, pričakovano cenovno vojno mobilnih telefonov in stroške reorganizacije. Del Ericssonovega agresivnega okrevalnega načrta "Back to Profit", ki ga z namenom nižanja stroškov izvajajo že od julija, predvideva preselitev izdelave mobilnih telefonov iz Švedske in ZDA v države Azije, Latinske Amerike in Vzhodne Evrope, kjer je delo cenejše.

Sproščene zmogljivosti v švedskem kraju Kumla in ameriškem kraju Lynchburg bodo namenili proizvodnji mobilnih telefonskih sistemov, slednjo pa bo kupil Ericssonov dobavitelj SCI Systems. V Kumli bodo tako po novem proizvajali osnovne (bazne) postaje tako za obstoječa mobilna omrežja drugega rodu (GSM) kakor tudi za nova omrežja tretjega rodu (UMTS). Spremembe naj ne bi povzročile odpuščanj, prizadetim delavcem pa bodo ponudili dopolnilno šolanje za opravljanje novih delovnih nalog.

http://www.ericsson.com

http://www.sci.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji