Objavljeno: 20.5.2019 14:00

Do 50.000 dolarjev za igranje iger - na uro!

Časnik The Wall Street Journal je objavil poročilo o tem, kako so najpopularnejši igralci za igranje najnovejših iger plačani tudi več deset tisoč dolarjev na uro. Gre za igralce, ki svoje igranje objavljajo v živo, največkrat preko Amazonove strani Twitch, pogosto pa tudi preko YouTube.

Za založnike je to le nova oblika oglaševanja svojih novih iger. Višina izplačila je seveda vezana na popularnost igralca (streamerja), EA naj bi tako igralcu Tylerju Blevinsu (bolje znan pod vzdevkom Ninja) plačal milijon dolarjev za to, da je nekaj dni (skupaj okoli dvajset ur) igral novo igro Apex Legends. Najpopularnejši kanali imajo med igranjem v živo tudi po sto tisoč gledalcev - gre torej za ciljano in presenetljivo učinkovito marketinško kampanjo.

Zanimivo, da gre medijem, ki objavljajo recenzije in preizkuse računalniških iger, razmeroma slabo. Novinarji pač ne smejo sprejeti denarja založnikov - vplivnežem oziroma influenserjem pa je to očitno dovoljeno. Je pa res, da slednji praviloma ne podajajo ocen o igrah - le igrajo jih pred digitalnimi množicami.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji