Oglasno sporočilo
Objavljeno: 3.7.2018

Brother in upravljanje tiskanja (MPS) za popolno optimizacijo tiskalne flote

Brother je v zadnjem letu predstavil zelo veliko pomembnih novosti, ki ga postavljajo med najbolj resne ponudnike rešitev za upravljanje tiskanja v poslovnih okoljih. Sedaj ponuja izjemne serije črno-belih in barvnih laserskih naprav v segmentu A4 za poslovne uporabnike, poleg tega pa še tri profesionalne brizgalne naprave v segmentu A3.

se je seveda podprto z rešitvami upravljanja tiskanja MPS (Mana­ged Print Services), kjer zelo tesno sodeluje s slovenskimi akreditiranimi par­tnerji, ki morajo skozi intenzivna šolanja, s čimer je zagotovljena visoka raven znanja, podpore in servisnih storitev. Pri Brotherju pravijo, da bodo v letošnjem letu prek 60 % celotnega poslovanja izvedli s progra­mom upravljanja tiskanja MPS. Predvide­vajo, da bodo v ta namen v Sloveniji akre­ditirali do 15 partnerjev, ki bodo kupcem nudili izjemne storitve dolgoročnih naje­mov in vzdrževalnih pogodb za pogodbe­ne uporabnike.

Načelo pogodb MPS temelji na obraču­navanju stroškov po izpisu, kar za konč­nega kupca predstavlja popolno transpa­rentnost, saj plača le tisto, kar dejansko natisne. Hkrati ima končni uporabnik za­gotovljeno popolno servisno storitev, tehnič­no podporo in rezervne dele, vse posege pa opravijo serviserji na lokaciji kupca; v prime­ru da ne morejo dovolj hitro odpraviti napa­ke, zagotovijo nadomestno napravo. Za izva­janjem vzdrževanja nenehno stoji korpora­cija Brother, zato je končni uporabnik lahko popolnoma brezskrben.

Zakaj je Brotherjev MPS tako ugoden? Preprosto, stroške servisnih posegov, kilo­metrin in čas serviserja plača Brother nepo­sredno servisnim partnerjem, zato jih ni tre­ba dodati v ceno izpisa. Poleg tega zagota­vlja za MPS posebne projektne tonerje (s ka­paciteto do 20.000 strani), bobne in osta­li potrošni material, ki niso na voljo na pro­stem trgu, njihova cena pa je bistveno nižja, kot za redni potrošni material.

Ob tem nudi celo vrsto orodij za daljinski nadzor delovanja naprav, ravni potrošnega materiala ter programsko storitev PrintSmart za zahtevnejše uporabnike, ki med drugim omogoča obračunavanje po oddelkih, upo­rabnikih ter določanje kvot in pravil. Razli­čica PrintSmart Secure Pro ponuja možnost identifikacije uporabnikov na napravi, s či­mer omogoča tisk na zahtevo »Pull Print« in funkcionalnost »Follow Me«, kar pomeni, da uporabnik pošlje svoje tiskalniško opravilo na tiskalniški strežnik, prevzame pa ga na kateri koli prosti napravi skladno s svojimi pravica­mi. Skoraj vsi modeli poslovnih naprav ima­jo že vgrajene čitalnike kartic (NFC), tako da tudi s tem ni dodatnih stroškov.

Kot že povedano, Brother nudi za poslovne naprave tri leta standardne garancije na lo­kaciji kupca (On-Site), ob daljših pogodbah z večjim številom naprav pa tudi do pet let. Slo­gan »at your side« v praksi pomeni 'na strani kupca'. Za zadovoljne končne kupce potrebu­jejo izšolane partnerje z najvišjo stopnjo uspo­sobljenosti, kar pomeni redna šolanja oziro­ma servisne treninge ter dostop do najnovej­še dokumentacije. Brother je edina znamka, ki ponuja tovrstno garancijo kot standard.

V program MPS se lahko vključijo vse poslovne naprave črno-belih laserskih serij L5000 in L6000, barvnih laser­skih serij L8000 in L9000 ter brizgal­ne A3 naprave InkBenefit Professio­nal, ki nudijo izjemno ugodno barv­no tiskanje do velikosti A3. Vse naprave nudijo visoke hitrosti tiskanja do 50 stra­ni na minuto, obojestranski tisk, mrežno in celo brezžično povezljivost ter številne dodatne predale za papir (tudi prek 2500 listov) za neprekinjeno in nemoteno  de­lovanje. Najzmogljivejše naprave so opre­mljene tudi z zelo hitrimi skenerji, ki z obojestranskim skeniranjem ponujajo hi­trosti celo do 100 strani na minuto. Hkrati Brother ponuja najsodobnejše rešitve tiska­nja v oblaku in razne aplikacije za tiskanje iz mobilnih naprav in tako zaokroža resnično popolno uporabniško izkušnjo.

Za konec dodajmo, da je Brother pri za­dnjih, novejših serijah naprav šel v drugo smer kot konkurenca in naprave niso več ve­dno lažje, temveč obratno, postale so težje od predhodnih, saj so ugotovili, da ja za re­snično kakovostno in hitro tiskanje potreb­na precej močnejša plastika in kovinske oja­čitve. S tem so dosegli večjo robustnost na­prav in bistveno zmanjšali možnost odpove­di. To bodo poleg uporabnikov zagotovo naj­bolj cenili IT-skrbniki zaradi manjšega števi­la intervencij.

Več informacij o napravah imate na vo­ljo na www.brother.si. Z vprašanji glede MPS­-a pa se lahko obrnete tudi neposredno na trenutno akreditirane partnerje: ArhComp d.o.o., Betabiro – Darko Mavrin s.p., Biring IT d.o.o., Biroplast – Boštjan Kramar s.p., Dobratrgovina d.o.o., Lemit plus d.o.o., MA­-KO d.o.o., Melom d.o.o., PROFIservis – Ma­tej Žinko s.p., Secop d.o.o., Strim plus d.o.o. in TIFT d.o.o..

www.brother.si

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji