Objavljeno: 1.10.2013 08:00

Apple je najvrednejša znamka na svetu

Po trinajstih letih je morala Coca-Cola naziv najvrednejše znamke na svetu prepustiti podjetju Apple. Dva odstotka večja vrednost od lanske ji je zadostovala zgolj za tretje mesto na letošnji lestvici Interbrand, medtem ko sta jo z naskokom prehitela Google in Apple. Prvi se je dvignil s četrtega mesta, drugi pa se je z 28-odstotno rastjo končno otresel naziva večnega podprvaka. Manjši skok sta uprizorila tudi Intel in Samsung, Microsoft stagnira, Nokia in Blackberry pa padata, kot padalci v prostem padu. Vprašanje, če se jima bo padalo odprlo, preden padeta na tla.

Interbrand

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji