Članki / Avtor - Domen Savič

  • Varovanje identitete v spletu

    Vsem dobro znan hollywoodski scenarij: iz bunkerja na neznanem kraju nepridipravi z maskami na obrazu in rokavicami z odrezanimi konci prstov na rokah besno tipkajo po majhnem prenosniku. Na zaslonu se izpisujejo podatki zaupnih zbirk, iz katerih nabirajo osebne in finančne podatke nič hudega slutečih posameznikov in jih izkoristijo za svojo korist. Na koncu izginejo v meglo oziroma, če je film uspešen, v drugi del.

    Objavljeno: 26.2.2013 | Avtor: Domen Savič | Monitor Marec 2013 | Teme: brskalnik, google
  • Pozor, past v Facebooku!

    O priljubljenosti omrežja Facebook nima smisla razpravljati, velja pa opozoriti na pasti in nevarnosti, ki zaradi nepazljivih uporabnikov in zlonamernih nepridipravov prežijo v tem omrežju.

    Objavljeno: 28.1.2013 14:29 | Avtor: Domen Savič | Monitor Januar 2013 | Teme: brskalnik
  • Varen Facebook

    Ponujamo nekaj zgledov dobrih praks upravljanja Facebooka za posameznike in podjetja. Pri prvih smo se posvetili predvsem spletni zasebnosti in nadzoru nad podatki, ki jih uporabniki objavljajo in delijo v tem omrežju. Za podjetnike in druge poslovne uporabnike pa smo se osredotočili predvsem na dobre prakse komuniciranja in upravljanja blagovne znamke v tem omrežju, ki dvigujejo kakovost komunikacije in dolgoročno prinašajo boljše rezultate.

    Objavljeno: 5.9.2012 10:41 | Avtor: Domen Savič | Monitor Posebna 2012
  • Svet v 140 znakih

    Twitterju bi naredili krivico, če bi ga predstavljali kot novost, ki si v slovenski digitalni pokrajini še utira pot. Spletni komunikacijski kanal se je v Sloveniji prijel med posamezniki, podjetji, javnimi osebnostmi in politiki, zaradi enostavne uporabe pa je uporabnikov vedno več.

    Objavljeno: 5.9.2012 10:29 | Avtor: Domen Savič | Monitor Posebna 2012
  • Doba peskovnikov je tu!

    Spletna solata je s popularizacijo spletnih dnevnikov, ki so s preprostim vmesnikom in spodobno obliko navdušili več deset milijonov ljudi po vsem svetu, postala bogatejša še za nekaj glav radiča. Ljudje so se morali iz pasivnih klikerjev po spletnih mestih, na katerih se je vsebina spreminjala nekajkrat na leto, preleviti v spletne lovce, ki so vsak dan spreminjajoče se spletne vsebine konzumirali hitro in sproti. Na pomoč jim je prišla tehnologija, ki je zelo olajšala urejanje in prebiranje blogov.

    Objavljeno: 26.8.2008 14:40 | Avtor: Domen Savič | Monitor Julij-avgust 2008

Arhiv

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji