Oglasno sporočilo
Objavljeno: 1.9.2018 | Avtor: Jure Forstnerič | Monitor September 2018

Konica Minolta niso le tiskalniki!

Ali Konico Minolto poznate po fotoaparatih? Upamo da ne, saj je Konica Minolta foto oddelek prodala že daljnega leta 2007. Jo poznate kot ponudnika tiskalnikov za poslovno rabo? Prav imate. Od leta 2012, ko so v Sloveniji prevzeli vodilni tržni položaj, tega niso več spustili iz rok.

Toda danes ne bomo govorili o laserskih tiskalnikih, temveč si bomo malce podrobneje ogledali ta mednarodni koncern in podružnico v Sloveniji. In kdo drug je za to bolj primeren kot direktor podjetja g. Boštjan Kavčnik.

Veliko je govora o digitalni preobrazbi. Kako jo dojemate v družbi Konica Minolta?

Transformacija je sestavni del napredka podjetja. Že od ustanovitve leta 1873 skrbimo za  diverzifikacijo tehnologij in inovacije na različnih področjih. Uspeh digitalne transformacije temelji na naših zaposlenih, ki so naš najpomembnejši vir. Njihova znanja, veščine in strast so tisti, ki omogočajo uspešno digitalizacijo. Lahko bi rekel, da se želimo izogniti digitalnemu darvinizmu, zato v ospredje postavljamo človeka.

Kakšen pa je vaš dolgoročni načrt, kakšno podjetje želite postati?

Naš cilj je postati vse bolj storitveno podjetje ter pomagati strankam in družbi pri digitalizaciji. Slogan naše blagovne znamke »idejam dajemo obliko« (Giving Shape to Ideas) izraža prav to. Želimo oblikovati inovativne rešitve, ki bodo vodile v boljšo prihodnost. Letos končujemo triletni načrt, s katerim postajamo še bolj k strankam usmerjeno podjetje, ki z globalnimi inovacijami ustvarja novo vrednost.

Kaj so temelji vašega poslovanja?

Smo vodilni ponudnik profesionalnih in industrijskih sistemov za digitalni tisk, laserskih tiskalnikov za poslovno rabo in tiskalnikov za tekstil v Evropi. Več kot tri tisoč podjetij v Sloveniji je svoja tiskalniška okolja in pisarniške procese optimiziralo z našimi rešitvami in storitvami. Na globalnem nivoju ponujamo različne industrijske rešitve. Smo denimo največji proizvajalci leč na svetu za optične predvajalnike: CD, DVD, Blu-ray. Proizvajamo tudi različne gradnike za zaslone s tekočimi kristali, za majhne zaslone mobilnikov kot tudi za računalniške zaslone in televizorje. Vodilni v svetu smo na področju merilnikov barv, ki jih uporabljajo vodilni proizvajalci avtomobilov in televizorjev. V prehrambni industriji so nekateri naši merilni inštrumenti postali standard.

In kam največ vlagate?

V zadnjih letih narašča naše vlaganje v rešitve s področja zdravstva, na področju rešitev ultrazvoka, mamografije, digitalne radiografije in zdravstvenih informacijskih sistemov. V razvoj poslovanja vlagamo na različne načine, večinoma pa z naložbami v obstoječa podjetja in oddelke, včasih tudi z nakupi drugih podjetij. Na področju profesionalnih in industrijskih sistemov za digitalni tisk dodajamo tudi rešitve za pakiranje/embalažo. Kupili smo tudi približno 65% delež v nemškem podjetju Mobotix AG, ki je specializirano za varnostne kamere in sorodne rešitve. Ta oprema se že danes uporablja za nadzor navijačev na stadionih, spremljanje obiskovalcev prodajnih salonov in podobno.

V Sloveniji je Konica Minolta znana predvsem po tiskalniških rešitvah in rešitvah za upravljanje dokumentov. Kako boste slovenske stranke prepričali o svojih sposobnostih kot IT partner?

V Sloveniji smo že pred leti začeli ponujati IT-storitve. Sprva smo storitve, znanje in najboljše prakse v lokalno okolje preslikali iz velikega IT-podjetja, ki smo ga kupili na Češkem. Danes ima Konica Minolta Slovenija lasten IT oddelek, ki je zadolžen za prodajo, podporo in razvoj IT-storitev. Tako lahko sami ponudimo celovite IT-storitve. Našo usposobljenost na tem področju izkazuje že kar nekaj uspešno zaključenih IT-projektov: SPAR SLOVENIJA, NLB, visoko tehnološko izvozno naravnano podjetje z visokim mednarodnim ugledom in prepoznavnostjo in še bi lahko našteval. Danes lahko IT-storitve strankam zagotavljamo z okoli 40 mednarodnih lokacij, kar je zlasti pomembno za podjetja, ki delujejo globalno. Z našimi IT-rešitvami jim je dostop do podpore zagotovljen praktično povsod po svetu.

In za konec, kako se ločite od drugih ponudnikov storitev IT?

Predvsem po tem, da delujemo lokalno in hkrati tudi globalno v 30 evropskih državah in v regiji Adriatic. Tako obsežne pokritosti z direktno prisotnostjo – od tovarne/razvoja na trg - konkurenti ne premorejo. Gradimo izvrstne odnose s strankami in jim pomagamo razvijati poslovanje, ter povečujemo njihovo produktivnost. Ker že dolgo ne gre več le za tiskanje in IT-storitve vas izzivam da nas preizkusite, ne bo vam žal!

Pred štirimi leti smo v Evropi, ZDA in Aziji odprli centre/laboratorije za razvoj inovacij, kjer nove IT-storitve razvijamo skupaj s strankami in zagonskimi podjetji. Tako inovacije v praksi kar najbolje uresničimo. Veseli me, da se rojevajo sveže inovacije in novi poslovni modeli, ki jih lahko nato preslikamo tudi v lokalno okolje.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji