Ko imamo preveč časa

Objavljeno: 27.2.2007 11:18 | Avtor: Jure Forstnerič | Kategorija: Preizkusi | Revija: Februar 2007

Kaj naredi računalniško igro uspešno? Če gre verjeti največjim podjetjem, ki se ukvarjajo s tem, predvsem velik marketinški proračun. A najbolj igrane igre to velikokrat postavijo na laž. Se spomnite legendarnega tetrisa? Ali pa Deluxe Ski Jump, ki je zasvojil veliko slovenskih tajnic, kaj, tudi marsikaterega direktorja. Čar teh iger (ali, bolje rečeno, igric) je seveda njihova preprostost. Videti je, da se jim je v zadnjem času pridružila še ena: Line Rider.

Line Rider je še zlasti posebnost, saj jo je zasnoval slovenski študent Boštjan Čadež. Igro (oziroma igračo, kakor temu pravi Boštjan) je prvič objavil septembra lani na strani DeviantArt (www.deviantart.com) in od takrat se je razvila velikanska skupnost ljubiteljev. Pravice za igro je kupilo podjetje inXile, ki z Boštjanom sodeluje pri razvoju naslednje različice.

In kaj je cilj igre? Preprosto povedano, rišemo črte, po katerih pošljemo našega Line Riderja, ki se prevaža na saneh. Po klancu dol, po klancu gor, prek dreves, hiš, pod mostovi, kakorkoli nam že prišepne naša ustvarjalnost. Fizikalni zakoni v igri so razmeroma pravilni, kar pomeni, da se po klancu navzdol hitrost naglo povečuje, navzgor zmanjšuje, neravnine pa znajo možiclja vreči s sani. Izdelamo lahko vse, od skokov do pentelj (loopingov). Igra je narejena v flashu, kar pomeni, da deluje na vseh novejših računalnikih, ne glede na operacijskih sistem.

Naš Line Rider preskakuje vse, od tovornjakov do hiš.

Vmesnik je nadvse preprost. Na voljo imamo svinčnik, orodje za izdelavo ravnih črt, v novejši različici lahko posamezne črte tudi zbrišemo, lahko pa progo tudi shranimo (shrani se v naš računalnik). Ko narišemo progo (oziroma le del proge), uporabimo gumb v obliki puščice in možiclja pošljemo na preizkus proge. Z zastavico lahko označimo del, kjer naj naslednjič začne, tako da lahko preizkušamo tudi le posamezne dele proge. Poleg navadnih črt imamo na voljo tudi navidezne (rišemo jih z desne na levo, nasprotno kot pri navadnih), s katerimi lahko narišemo okolico, torej drevesa, hiše, v zadnji različici pa tudi rdeče črte, ki pospešijo sani, tako da lahko sankača izstrelimo tudi navpično navzgor (malce prirejena fizika, torej).

Točkovanja ni, prav tako nobenih lestvic, časov ipd. Igra tudi nima konca. Tudi če možicelj zleti v prepad, pač pada, dokler ne pritisnemo gumba za ustavitev. Preprosto, a nalezljivo! Svojo progo lahko posnamemo v obliki filmčka in shranimo na straneh, kot je npr. YouTube, kjer je že veliko posnetkov nadvse lepih in zanimivih prog.

Podjetje inXile je že objavilo, da namerava naslednjo različico izdati za Nintendovo konzolo Wii in ročno konzolo DS. Upajmo le, da z novimi prijemi Line Rider ne bo izgubil svojega čara.

Line Rider

Kaj: Spletna igra v flashu.

Izdeluje: InXile, official-linerider.com.

Cena: Brezplačno.

Za: Preprostost.

Proti: Nalezljivost.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki