Objavljeno: 1.12.2009

Sony napoveduje invazijo 3D televizorjev

Pri Sonyu načrtujejo, da bodo 3D televizorji leta 2012 predstavljali že med 30% in 50% celotne prodaje njihovih izdelkov s področja televizije. Taki so vsaj interni načrti, ki so del strategije, s katero naj bi japonski proizvajalec v naslednjih treh letih osvojili približno petino svetovnega tržnega deleža televizorjev LCD. Če se bo to res uresničilo, bo to eden najhitrejši preskokov na novo tehnologijo, kar jih je bilo doslej videti na področju zabavne elektronike.

Sonyeva strategija predvideva dosego ciljev z delovanjem na treh področjih - televizorjih, predvajalnikih 3D vsebin in igralnih konzolah. Pri Sonyu bodo tako že v naslednjem letu predstavili prvo generacijo televizorjev Bravia, ki bodo optimizirani tudi za prikaz 3D slike v kombinaciji z ustreznimi očali. V naslednjih dveh letih naj bi nato 3D prikaz podprli že z večino modelov višjega, pa tudi srednjega cenovnega razreda.

Še bolj pomembna, kot podpora za 3D v televizorjih, je priprava ustreznih vsebin. V okviru združenja Blu-ray tako pospešen pripravljajo specifikacijo, ki bo na nosilcih omogočala hrambo 3D posnetkov in to na standardiziran način, kar je predpogoj za komercialni uspeh. Kot kaže, bo še najlažja naloga pri igralnih konzolah PlayStation, kjer naj bi podporo za 3D sliko dosegli zgolj s spremembo sistemske programske opreme (firmware), saj so konzole že danes procesno dovolj zmogljive za 3D.

Še največja ovira, pri kateri še nimajo izdelano strategijo so posebna očala, ki bodo potrebna za spremljanje 3D vsebin. Ta bodo po sedanjih ocenah stala okoli 200 dolarjev, v družinah pa jih bodo rabili več, če bodo želeli hkrati spremljati 3D vsebine. Prav zaradi relativno visoke cene še ni odločeno, ali bodo očala priložena televizorjem ali pa bodo na prodaj kot dodatki. Zadnji element strategije je tudi pomemben. Filmska založba Sony Pictures je že začela s produkcijo filmov v 3D tehniki, od katerih bodo nekateri že nared ob začetku prodaje prvih 3D televizorjev.

http://www.sony.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji