Objavljeno: 8.3.2019 01:00

Fitbit ponuja športne zapestnice in ure za vsakogar

Ameriško podjetje Fitbit še naprej verjame v svetlo prihodnost pametnih ur in športnih zapestnic, s kar štirimi novimi modeli pa skušajo zdaj zapolniti tiste niše, ki jih doslej še niso dobro pokrili. V prid njihovi strategiji kažejo tudi najnovejše raziskave, ki napovedujejo rast povpraševanja tudi v naslednjih letih.

Iz skupno 125 milijonov primerkov, ki so bili globalno prodani v lanskem letu, naj bi do leta 2022 prišli do nivoja 189 milijonov pametnih zapestnic in ur letno. Apple je tu še vedno nesporni kralj, ki pokriva še okroglo kar polovico celotnega trga teh naprav (še lani pa je imel tržni delež 60%), a prav Fitbitu je uspel veliki met. Od 1,7% tržnega deleža lani so spretno prodajno strategijo letos zavzeli že 12,2% delež in drugo mesto, celo pred Samsungom.

Fitbit Versa Lite Edition je cenejša različica dosedanje družine pametnih ur Versa, ponuja pa konstantno spremljanje srčnega utripa (PurePulse), nadzor kvalitete spanja, spremljanje 15 različnih športnih aktivnosti prek lokacije določene z GPS, povezljivost s pametnim telefonom, kot posebnost pa premore tipalo SpO2, ki zna oceniti vsebovanost kisika v krvi. Z enim polnjenjem akumulatorjev deluje do štiri dni. Ura je vodoodporna , a v primerjavi z dražjimi modeli ne podpira spremljanje plavanja, prikaza vaj na zaslonu, predvajanja glasbe ali brezkontaktnega plačevanja. Zato pa stane 160€, petino manj kot naslednji model.

Inspire HR je odslej najcenejši izdelek proizvajalca z vgrajenim merilnikom srečnega utripa, za zapestnico pa bo treba odšteti 100€. S tem dobimo tudi spremljanje 15 športnih aktivnosti, sprejemnik GPS in spremljanje kvalitete spanja. Kdor potrebuje zgolj bralnik porabljenih kalorij oziroma števec korakov, bo lahko izbral Fitbit Inspire za ceno 70€.

Novost pa je Fitbit Ace 2, zapestnica namenjena otrokom starejšim od šestih let, ki skuša uvesti zavedanje za zdrave navade. Med značilnostmi so vodoodpornost, animirani zasloni in zaščita pred udarci.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentarji

Vlajke | 8.3.2019 | 09:02

Fitbit je firma, ki vsaj od mene ne dobi več niti €. Vprašanje zasebnosti je pri teh zadevah tako ali tako lahko problematično. Vendar pa so pri Fitbitu med vodilnimi, kjer jim je za to zelo malo mar. Njihove zapestnice ne delujejo, če telefon ne more sinhronizirati (naših) podatkov z njihovimi strežniki. Tako ravnanje ni slučajno, ampak je namerno in ga ne želijo spremeniti (njihova večkratna izjava). Med tem, ko zadeva lahko pripelje do neprijetnih situacij, ko internetnega dostopa nimaš (v tujini, divjini in podobno ne moreš spreminjat nastavitev na zapestnici/uri), pa je dejstvo da namenoma molzejo podatke še toliko bolj problematično.

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji