Objavljeno: 20.11.2014 01:00

Dolg izpad delovanja za Azure

Microsoftov sistem storitev v oblaku Azure je v sredo 19.11. doživel kot kaže doslej največji izpad delovanja. Uporabniki poročajo, da je bila ponekod storitev strežnikov nedosegljiva skoraj 11 ur, čeprav je večina doživela izpad v trajanju nekje med 5 in 8 urami.

Največ prizadetih uporabnikov je bilo v zahodni Evropi, nekaj pa tudi v ZDA, kar kaže na to, da je bila težava, ki jo Microsoft še ni pojasnil, širše narave. Izpad je delno prizadel skoraj vse storitve Azure, vendar je zanimiva podrobnost, da so bili nedosegljivi predvsem strežniki manjših najemnikov. Velike stranke, kot so EasyJet, Toyota, Tesco, eBay, Boeing in Apple menda niso doživele izpadov delovanja.

Microsoft je po Twitterju sporočil, da je medtem ponovno vzpostavil storitve, čeprav pri tem opozarja, da bodo nekatere stranke morda imele z navideznimi strežniki dodatne aktivnosti, o katerih bodo obveščeni.

Nenavadno in previdno izrazoslovje je pač uporabljeno zato, ker Microsoft skuša zmanjšati pomen izpada, ki je prišel v sila neljubem trenutku, med veliko reklamno ofenzivo za Azure, ravno v zahodni Evropi. Microsoft poleg tega jamči 99,9% zanesljivost delovanja (približno 8 ur na letni osnovi), kar je že samo tokratni izpad najbrž ponekod prekoračil, tako da bo še zanimivo spremljati posledice tega dogodka.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji