• iPad Televizija

    Sredi januarja je Telemach predstavil novo storitev za mobilne naprave iOS (kasneje tudi za Android)- 3DGO. Storitev so razvili pri Telemachovih lastnikih, saj je hkrati dosegljiva tudi pri srbskih in bosanskih kabelskih operaterjih. 3D naj bi pomenilo trikrat digitalno, na televizorju, računalniku in mobilni napravi (telefonu ali tablici), torej spremljanje iste vsebine na vseh treh (zaenkrat) različnih platformah.

    Objavljeno: 28.2.2012 | Avtor: Jure Forstnerič | Monitor Februar 2012 | Teme: iPad
  • Televizija, nelinearno

    V prejšnji številki smo si podrobno ogledali tako imenovane "pametne televizorje", s katerimi lahko počnemo še vse kaj drugega, kot le gledamo televizijski program. Toda vse to in celo več lahko počnemo tudi z vmesniki nekaterih ponudnikov televizije pri nas. Kdo bo zmagal?

    Objavljeno: 28.2.2012 | Avtor: Boris Horvat | Monitor Februar 2012 | Teme: android
  • Televizija malo drugače

    Nekako normalno se zdi, da bi televizor v domačem okolju nekoč prevzel vlogo ključne naprave, na katero bi priklapljali vse, kar zna oddajati, predvajati ali sprejemati video in zvočni signal. O tem beremo in pišemo že dolgo. Vprašanje je le, ali bodo pri tem zmagali izdelovalci s pametnimi televizorji ali ponudniki televizije s "pametnimi nadgradnjami".

    Objavljeno: 31.1.2012 | Avtor: Matjaž Klančar | Monitor Februar 2012
  • Kaj nas še čaka?

    Televizorjem in televiziji se obeta enak scenarij, kot se je že pred časom dogodil telefonom. Ti so z vsako novo generacijo pridobili nabor novih funkcionalnosti, ki smo jih še malo prej povezovali pretežno z računalniki. Televizorji zato postajajo vse bolj podobni računalnikom na eni strani, pa tudi tablicam in telefonom na drugi. Morda je tudi zaradi tega moč zaslediti, da se na to platformo vse bolj usmerjajo podjetja, ki niso tradicionalni izdelovalci televizorjev. V prihodnje bomo zato verjetno imeli skupne platforme med telefoni, računalniki in televizorji.

    Objavljeno: 31.1.2012 | Avtor: Vladimir Djurdjič | Monitor Januar 2012
  • Zabavno naj bo

    Nameni, zakaj ljudje kupujemo televizorje, so zelo različni. Nekatere zanimajo le dnevnoinformativne vsebine, spet drugi stavijo na šport, tretji na ogled programov s tematiko narave in dokumentarci. Še največ pa je tistih, ki si želijo ob ogledu tv programov ali drugih vsebin preprosto zabavati ali vsaj odpočiti. Vsem profilom uporabnikov je torej skupno to, da si želijo pestrih vsebin. In pametni televizorji počno prav to - širijo področje uporabnih vsebin v internet. Torej na področje, ki je praktično brez meja. No, vsaj v teoriji. Pametni televizorji so namreč še vedno razmeroma omejene naprave, vsaj v primerjavi s pametnimi mobilniki ali računalniki.

    Objavljeno: 31.1.2012 | Avtor: Miran Varga | Monitor Januar 2012
  • Splet v dnevni sobi

    Glede na priljubljenost pametnih mobilnih telefonov, ki so z razmahom mobilnega interneta in možnostjo uporabe najrazličnejših aplikacij postali prava prodajna uspešnica, je bilo le še vprašanje časa, kdaj se bo koncept povezanih naprav naselil tudi v televizorje. Danes tako skorajda ni več izdelovalca televizorjev, ki v svojem prodajnem programu ne bi imel serije "pametnjakovičev".

    Objavljeno: 20.12.2011 | Avtor: Miran Varga | Monitor Januar 2012
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji