Objavljeno: 28.9.2021 | Avtor: Jure Forstnerič | Monitor Oktober 2021

Troubleshooting *

Troubleshooting *

Zadnje leto je bilo vsekakor izredno turbulentno – zame po vsej verjetnosti še malo bolj kot za večino, saj se nama je spomladi rodila hčerka. A imeti dojenčka je pravzaprav zelo podobno delu, ki ga imamo računalniki, ko skrbimo za končne uporabnike in jim pomagamo. Gre za reševanje težav, en tak troubleshooting, kjer uporabniki večinoma ne znajo povedati kaj dosti koristnega.

Večino teh, ki jim pogosto pomagam, sem z leti že naučil, da mi ne tarnajo več, kako »ne dela«. Zdaj vsaj začnejo s pravim samostalnikom, pa naj bo to računalnik, internet, Outlook ali Excel, v naprednejših primerih pa celo VPN ali Remote Desktop (»ne morem se povezati na službeno 'mašino'«). A od zunanjih je še vedno najpogostejša pritožba da je računalnik »počasen«. Kaj točno to pomeni, je prepuščeno domišljiji.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Monitor na Facebooku

Monitor TV na YouTube

JXGuB2E3qYI

  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji